preskoči na sadržaj

Komercijalno-trgovačka škola Split

 > Naslovnica
Vijesti

PODUZETNIK WONKA NA REPERTOARU U MJESECU DARIVANJA

Autor: Vanja Perković, 31. 10. 2023.

Primjer dobre prakse inovativnih metoda poučavanja

Pripremile: Ivana Prezzi i Romana Rodin

U korelaciji predmeta struke i Engleskog jezika, profesorice Rodin, Bezić i Prezzi, učenike će u prosincu ove godine odvesti na projekciju filma Wonka. Film  Wonka, SAD 2023.,  priča čudesnu priču o tome kako je najveći izumitelj, čarobnjak i proizvođač čokolade na svijetu postao omiljeni Willy Wonka kakvog danas poznajemo. U glavnoj ulozi je Timothée Chalamet. Ovaj  živopisan i inovativan filmski spektakl predstavit će publici mladog Willyja Wonku, prepunog ideja i odlučnog promijeniti svijet jednim ukusnim zalogajem – dokazujući da najbolje stvari u životu počinju sa snom. Film može djelovati inspirativno na naše učenike za njihove  buduće poduzetničke pothvate.

https://slike.blitz-cinestar.hr/Trejleri/WONKA_HR.mp4

Nakon što odgledaju film učenici će iz predmeta struke dobiti zadatak da istraže sve o kakau kao glavnom sastojku čokolade te koje zemlje prednjače u njegovom izvozu, a koje su najveći uvoznici kakaa i glavni svjetski proizvođači čokolade. Međunarodna organizacija za kakao (ICCO) je međuvladina organizacija osnovana 1973. pod okriljem Ujedinjenih naroda i djeluje u okviru uzastopnih međunarodnih sporazuma o kakau. Organizacija se sastoji od 51 zemlje članice, od kojih su 22 zemlje izvoznice kakaa i 29 zemlje uvoznice kakaa. Ove zemlje članice zajedno predstavljaju 92% svjetskog izvoza kakaa i 80% svjetskog uvoza kakaa. Prema podacima ICCO-a, zrna kakaa nabavljaju se po cijeni od 2.305,00$ po toni na burzi u New York-u, do 2.575,00$ po toni na burzi u Londonu (Izvor: https://www.icco.org/who-we-are/, 29.04.2022).

Također, učenici će inspirirani filmom, brainstorming metodom predložiti  poslovne ideje vezane uz čokoladu. Kako bi istražili tržište koristit će se internetom. Istraživanje potencijalnih konkurenata pomoću digitalnog marketinga može dati jasnu sliku potencijalnog tržišta. Digitalni marketing uključuje istraživanja pomoću analitičkih alata kao što je Google Market Finder koji djeluje na principu pretraživanja ključnih riječi, u ovom slučaju potražnje za kakao zrnom. Ovo ukazuje na geografska područja koja obiluju pretraživanjem upravo tih ključnih riječi. Bing-ov Keyword Research alat pomaže da saznamo sve o konkurenciji na određenom geografskom području. Uz pomoć digitalnih alata bez problema se može stvoriti  baza kupaca kakaa na jednom području. Svoje će uratke poslati na vrednovanje i to na ivana.prezzi@skole.hr . Skraćenu verziju istraživačkog rada koja sadrži podatke o porijeklu kakaa, geografskom staništu te obradi od branja do prženja i mljevenja, na engleskom jeziku, poslat će na romana.rodin@skole.hr ili vina.jerkovic@skole.hr .

Na ovaj način učenici ostvaruju sljedeće ishode:

EJSS Ishodi:

a.1.3. učenik prilagođava prozodiju različitim komunikacijskim situacijama

b.1.1. učenik raspravlja o informacijama o zemljama ciljnoga jezika i drugim kulturama.

c.1.4. učenik izabire različite tehnike kreativnoga izražavanja i koristi se njima: tumači i vrednuje postojeće i osmišljava nove ideje povezane s osobnim iskustvima i poznatim temama.

Strukovni predmeti, ishodi:

  • analizirati mikrookruženje i makrookruženje
  • odrediti cilj istraživanja tržišta
  • koristiti različite izvore i metode prikupljanja podataka
  • analizirati prikupljene podatke i interpretirati rezultat
  • opisati odabrani proizvod

MPT UČITI KAKO UČITI

Upravljanje informacijama

A.4/5.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.

Kreativno mišljenje

A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja.

MPT PODUZETNIŠTVO:

  • ­ primjenjuje inovativna i kreativna rješenja

MPT IKT (C.4.):

  • učenik samostalno provodi složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju
  • učenik samostalno kritički procjenjuje proces, izvore i rezultate pretraživanja, odabire potrebne informacije
  • učenik samostalno i odgovorno upravlja prikupljenim informacijama




KonTaŠ?

Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala

KonTaŠ?

https://kontash.com/

                
ali i preko društvenih mreža:

  

 

 

ERASMUS+

 

 

 

PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
 
Erasmus + projekt
Poziv učenicima 
Obavijest o selekcijskom intervjuu 
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
 

 

 

na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.

UPISI

PROJEKTI

Save, be happy! šk.god.2022./2023.

 

Projekt Come, See, Learn... dobio je europsku oznaku kvalitete 

 

PODUZETNIŠTVO

Izložba “Poduzetničke boje”

Split, KTŠS, 11. travnja 2019.

Marketing za male i srednje poduzetnike

Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)

 

CARNET

ZNAŠ LI SE ZAŠTITITI NA INTERNETU ?

Korisni linkovi
EU projekti

 

CMS za škole logo
Komercijalno-trgovačka škola Split / A. G. Matoša 60, HR-21000 Split / ss-kom-trg-st.skole.hr / ured@ss-kom-trg-st.skole.hr
preskoči na navigaciju