preskoči na sadržaj

Komercijalno-trgovačka škola Split

 > Naslovnica
Vijesti

NOĆ MUZEJA - 2. Faza školskog projekta Prošlost u budućnosti: Tradicija koja inspirira

Autor: Vanja Perković, 24. 1. 2024.

U sklopu druge faze našeg školskog projekta „Prošlost u budućnosti: Tradicija koja inspirira“ s učenicima posjećujemo Noć muzeja. Tema devetnaeste Noći muzeja je – MUZEJI I NOVA PUBLIKA, odgovarajuća je u vremenu traženja novih generacija za inovativnim i kreativnim muzejskim sadržajima, u kojima će i sami sudjelovati i temama koje će angažirano odgovoriti na sve zahtjevnije izazove novih generacija i vremena u kojem živimo. 

Osvrnimo se na kratak pregled razvoja marketinga. Krajem 19. i početkom 20.st. , s obzirom na visoku razinu potražnje, proizvođači su bili fokusirani na količinu proizvedene robe, a ne na njezinu kvalitetu. Nakon postizanja velike količinske produktivnosti, proizvođači su počeli obraćati više pozornosti na kvalitetu svojih proizvoda i prilagođavati asortiman proizvoda prema popularnosti. U razdoblju od 1930. do 1960. godine, zbog smanjenja potražnje, počela je prevladavati ponuda. Zahvaljujući tome, počeo se razvijati marketing, modelirajući ponašanje kupca na prodajnom tržištu.

Živimo u doba digitalnog marketinga, interneta i umjetne inteligencije. Našim je učenicima nezamislivo da prije sto godina nisu imali pristup svim tim alatima koji današnjim proizvođačima i trgovcima omogućuju lakši i brži pristup kupcu. Stoljeće prije, proizvođači su tek smišljali na koji način prezentirati proizvod i kako privući prvog kupca. Prva polovica 20.st. bilo je vrijeme procvata umjetnosti, pojave velikih imena poput Claude Moneta, Pabla Picassa, Jackson Pollocka, Georgia O'Keeffea, Marcela Duchampa, Fride Kahlo, Andyija Warhola i mnogih drugih. Neki od njih sudjelovali su sa svojim umjetninama u promociji određenih proizvoda. Slične trendove tada pratimo i u Hrvatskoj.

   

  

Noć muzeja provest ćemo sa našim učenicima u Galeriji umjetnina. Njihov je zadatak da se inspiriraju umjetninama 20.st. naših umjetnika i osmisle reklamu za proizvod svoje fiktivne tvrtke koristeći upravo umjetninu koju su prepoznali u galeriji.

U ovoj fazi  našeg projekta, osim što ostvaruju ishode nastavnih sadržaja struke, učenici ostvaruju ishode međupredmetnih tema koji  su važni za osobni i socijalni razvoj svakog pojedinca u društvu. Kulturne razlike obogaćuju i pružaju učeniku ostvarenje sljedećih ishoda:

  • analizira vrijednosti svog kulturnog naslijeđa u odnosu na multikulturalni svijet
  • analizira i kritički se odnosi prema iskustvima svoje i drugih kulturnih zajednica
  • živi u skladu s vrijednostima i kulturom svoje zajednice poštujući kulturni identitet drugih

Učenici također ostvaruju ishode i MPT Poduzetništvo:

  • pod B.5.1. Razvija poduzetničku ideju od koncepta do realizacije.
  • pod B.5.2. Planira i upravlja aktivnostima.
  • pod B.5.3. Prepoznaje važnost odgovornoga poduzetništva za rast i razvoj pojedinca i zajednice.

Najbolji radovi naših učenika bit će objavljeni na stranicama škole kao zasebna vijest.

 

 

Nositeljice projekta: Magda Barišić, Ivana Prezzi, Lucija Čapalija, Vanja Perković i ravnateljica Mirela Maričić




KonTaŠ?

Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala

KonTaŠ?

https://kontash.com/

                
ali i preko društvenih mreža:

  

 

 

ERASMUS+

 

 

 

PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
 
Erasmus + projekt
Poziv učenicima 
Obavijest o selekcijskom intervjuu 
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
 

 

 

na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.

UPISI

PROJEKTI

Save, be happy! šk.god.2022./2023.

 

Projekt Come, See, Learn... dobio je europsku oznaku kvalitete 

 

PODUZETNIŠTVO

Izložba “Poduzetničke boje”

Split, KTŠS, 11. travnja 2019.

Marketing za male i srednje poduzetnike

Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)

 

CARNET

ZNAŠ LI SE ZAŠTITITI NA INTERNETU ?

Korisni linkovi
EU projekti

 

CMS za škole logo
Komercijalno-trgovačka škola Split / A. G. Matoša 60, HR-21000 Split / ss-kom-trg-st.skole.hr / ured@ss-kom-trg-st.skole.hr
preskoči na navigaciju