preskoči na sadržaj

Komercijalno-trgovačka škola Split

 > Naslovnica
Vijesti

UMJETNOST U MARKETINGU

Autor: Vanja Perković, 10. 2. 2024.

Školski projekt kao primjer dobre prakse inovativnih metoda poučavanja

Inspirirane popularnom BBC-ijevom dokumentarnom serijom Fake or Fortune, odlučile smo da školski projekt Prošlost u budučnosti: Tradicija koja inspirira završi  oglašavanjem fiktivnih tvrtki naših učenika.

„Keep advertising and advertising will keep you!“  Tommy Dewar

Isječak iz dokumentarca pogledajte ovdje: https://www.youtubetrimmer.com/view/?v=jt3UvOOGuY8&start=2597&end=2757&loop=0

                                  

Naime, u  dokumentarcu se spominje Tommy Dewar, osnivač poznatog branda Dewar's Whiskey. Tommy Dewar bio je uspješan prodavač s okom za neobične marketinške tehnike. Godine 1891., davno prije društvenih mreža, telefona ili komercijalnih marketinških kompanija, transformirao je škotski viski u jedan od prvih svjetskih brendova.  Početkom 1900-ih izrekao je: „Keep advertising and advertising will keep you!“  Izjava je to koja vrijedi i danas. Dewar je bio istinski pionir oglašavanja.  Uvijek  je razmišljao o novim idejama. Pionirske marketinške inicijative ogledale su se i kroz oglašavanje putem umjetnina poznatih likovnih umjetnika toga doba. Najpoznatiji je možda The Monarch of the Glen, Sir Edwin Landseer, viktorijanska umjetnost, korišten upravo u marketinške svrhe oglašavanja tog poznatog škotskog pića.

                                    The Monarch of the Glen

Na isti način, naši su se maturanti inspirirali umjetninama naših i stranih poznatih umjetnika i izradili čitavu knjigu Umjetnosti u marketingu. Uživajte u njihovim radovima: https://read.bookcreator.com/BuosStQvxebbappAPGtYsYevFWA2/0uXX9vtFQQG-CieOyFT-ag

 

Nositeljice projekta abecednim redom kako slijedi: Magda Barišić, Lucija Čapalija, Vanja Perković, Ivana Prezzi i ravnateljica Mirela Maričić

 




KonTaŠ?

Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala

KonTaŠ?

https://kontash.com/

                
ali i preko društvenih mreža:

  

 

 

ERASMUS+

 

 

 

PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
 
Erasmus + projekt
Poziv učenicima 
Obavijest o selekcijskom intervjuu 
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
 

 

 

na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.

UPISI

PROJEKTI

Save, be happy! šk.god.2022./2023.

 

Projekt Come, See, Learn... dobio je europsku oznaku kvalitete 

 

PODUZETNIŠTVO

Izložba “Poduzetničke boje”

Split, KTŠS, 11. travnja 2019.

Marketing za male i srednje poduzetnike

Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)

 

CARNET

ZNAŠ LI SE ZAŠTITITI NA INTERNETU ?

Korisni linkovi
EU projekti

 

CMS za škole logo
Komercijalno-trgovačka škola Split / A. G. Matoša 60, HR-21000 Split / ss-kom-trg-st.skole.hr / ured@ss-kom-trg-st.skole.hr
preskoči na navigaciju