SVJETSKI DAN ŠTEDNJE
Autor: Vanja Perković, 25. 10. 2020.
- primjer dobre prakse inovativnih metoda poučavanja Svjetski dan štednje obilježava se svake godine potkraj listopada u spomen na Prvi međunarodni kongres štedioničara održan 1924. u Milanu u povijesnome sjedištu banke Cassa di Risparmio. Sudionici kongresa usuglasili su se da je štednja prijeko potrebna za razvoj čovječanstva te je proglašen i Svjetski dan štednje kao prilog borbi protiv rasipništva, čime je istodobno započeto i razdoblje promišljanja o potrebi očuvanja postojećih resursa i promjeni načina njihove uporabe. Komercijalno-trgovačka škola Split, odlučila je obilježiti ovaj dan u duhu poduzetništva i ostvarenju ishoda međupredmetnih tema održivog razvoja:
Taj dan posvećen je promicanju i jačanju svijesti javnosti o važnosti štednje za suvremenu ekonomiju i osobne potrebe svakog pojedinca. Istaknuta je poruka:
„Nije to dan za odmor: to treba biti dan rada i poduzetništva nadahnut idealom štednje s namjerom promicanja njegovih načela primjerom, riječju i zornim prikazom.”
(Bulletin of the International Thrift Institute, 1926., br. 1, str. 4.)
Obrazovni ishodi Poduzetništvo:
- - objasniti osnovne namjene štednje
- - razviti svijest o potrebi očuvanja postojećih resursa
- - racionalno upravljati troškovima
- - planirati osobnu potrošnju
- - osmisliti individualnu štednju
U korelaciji sa predmetnim ishodima iz Poduzetništva, učenici su u suradnji s profesoricama iz Računovodstva i i Informatike izradili proračunsku tablicu izračuna kamate na štednju. (https://www.moj-bankar.hr/%C5%A0tednja-depoziti/Kalkulator)
Obrazovni ishodi iz Računovodstva:
- razlikuje temeljne financijske pojmove (kamatna stopa, iznos kamata, oročena štednja...)
- izračunava iznos kamata na oročenu štednju
- uspoređuje iznos kamata s obzirom na vremenski rok i iznos rentne uplate
- prosuđuje značaj očuvanja resursa za vlastitu i opću dobrobit.
Obrazovni ishodi iz Informatike:
- · - Analizira problem,određuje vrstu i opseg ulaznih podataka, razmatra načine rješavanja problema.
- Uočava zasebne cjeline i rastavlja problem na manje dijelove. Prikazuje postupak rješavanja problema u koracima. Prepoznaje u svojemu algoritmu osnovne algoritamske strukture:. Diskutira ispravnost algoritma te ga po potrebi mijenja.
Izradile: Magda Barišić, Mirela Maričić, Marija Istenić, Ivana Prezzi i Vanja Perković
Scenarij poučavanja
Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala
KonTaŠ?
https://kontash.com/
PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
Erasmus + projekt
Poziv učenicima
Obavijest o selekcijskom intervjuu
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.
Izložba “Poduzetničke boje”
Split, KTŠS, 11. travnja 2019.
Marketing za male i srednje poduzetnike
Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)
Projekti |
strukovno obrazovanje |