preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Virtualna knjižnica

News portal za studente i srednjoškolce u Hrvatskojna kojem je predstavljena i naša škola

ŠKOLSKI LIST
Savjeti za roditelje

Zbog rastuće dostupnosti proizvoda koji sadrže nove psihoaktivne tvari te visokih rizika koji se povezuju s njihovom kcnzumacijom, svrha  ove brošure je informirati roditelje o toj pojavi

Vijesti

KULTURNA BAŠTINA U BUDUĆIM POSLOVNIM PROJEKTIMA

U sklopu školskog projekta KULTURNA BAŠTINA U BUDUĆIM POSLOVNIM PROJEKTIMA započetog početkom ove školske godine  obilježili smo  Dan svjetske baštine (World Heritage Day - 18. travnja)  Ovogodišnja tema dana Svjetske baštine je „Kompleksna prošlost: različite budućnosti.“

Ova tema implementirana je u eTwinning projekte 365 DAYS OF THE YEAR & START UP WITH HERITAGE

Pogledajte kako su učenici  osmislili i pripremili virtualnu turu kroz Dioklecijanovu palaču: 

https://youtu.be/Y-zbxx9qUUo

https://youtu.be/kqQG69dt8es

https://youtu.be/xKfO6lBundI

UŽIVAJTE!

Nositeljice: profesorice  Magda Barišić, Ivana Čota, Marija Istenić, Mirela Maričić, Vanja Perković i Ivana Prezzi 


 Dan svjetske baštine (World Heritage Day) obilježava se 18. travnja svake godine.  Ovogodišnja tema dana Svjetske baštine je „Kompleksna prošlost: različite budućnosti.“ Svrha proslave ovog datuma je potaknuti mlađe naraštaje da prenose svoje nasljeđe i čuvaju našu kulturu. U sklopu školskog projekta KULTURNA BAŠTINA U BUDUĆIM POSLOVNIM PROJEKTIMA obilježili smo i ovaj dan u našoj školi.
Epidemiološki uvjeti uputili su nas na posve drugačiju, digitalnu Noć Muzeja kojoj su se naši učenici pridružili u virtualnom razgledavanju muzeja.   Na isti način, putem web-a, učenici trećih i četvrtih razreda su analizirali ponudu i potražnju turističkih proizvoda i usluga tvrtki koje posluju u samom centru grada, u zidinama Dioklecijanove palače. Nemogućnost poslovanja unutar samih zidina te smanjena potražnja za turističkim proizvodima i uslugama potakla je naše učenike da prepoznaju važnost kulturno povijesne baštine grada i da osmislile nove načine promoviranja proizvoda i usluga. U sklopu školskog kurikuluma i kurikuluma nastavnog predmeta Strukovne vježbe, implementirana u eTwinning projekte 365 DAYS OF THE YEAR & START UP WITH HERITAGE, obrađena je tema prodaje putem web-a kao neizostavnog i najučestalijeg oblika prodaje danas. Obrađene su međupredmetne teme u sklopu  marketinških aktivnosti vježbeničkih tvrtki čemu svjedoče uratci  naših učenika. 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: vanja perković   datum: 16. 4. 2021.




PROJEKTI

 

Projekt Come, See, Learn... dobio je europsku oznaku kvalitete 

 


PODUZETNIŠTVO

Izložba “Poduzetničke boje”

Split, KTŠS, 11. travnja 2019.

Marketing za male i srednje poduzetnike

Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)

 


CARNET



ZNAŠ LI SE ZAŠTITITI NA INTERNETU ?


Korisni linkovi

EU projekti



 





preskoči na navigaciju