ETwinning
Autor: Vanja Perković, 17. 10. 2021.
Naši prošlogodišnji projekti nagrađeni su nacionalnom oznakom kvalitete Čestitke profesoricama Magdi Barišić i Ivani Prezzi
Poznavajući mnoge razloge učeničke nemotiviranosti, a znajući da su najbolji motivatori unošenje noviteta i uzbuđenja, kako bismo obogatile svoju nastavu, potakle timski rad te unijele više dinamike u učenje, profesorica Magda Barišić i ja odlučile smo se sa našim učenicima uključiti u eTwinning projekt Start-up vision 2021 kako bismo promovirale poduzetništvo među učenicima naše škole. Cilj nam je upoznati učenike sa izradama poduzetničkih planova koji će im trebati sutradan čim otvore vlastiti posao, pri čemu vodimo računa da sa izborom proizvoda pokazujemo i vodimo brigu za zdrav okoliš te promoviramo kulturnu baštinu Lijepe naše. Razvijanje poduzetničkog duha kod učenika najvažnija je komponenta pri motiviranju. Trudimo se uključiti ih u što više projekata koji njeguju poduzetnički duh i na taj ih način još bolje uputiti u gospodarski svijet u koji ulaze po završetku strukovnog obrazovanja komercijalnog usmjerenja.
Dan svjetske baštine (World Heritage Day) obilježava se 18. travnja svake godine. Prošlogodišnja tema dana Svjetske baštine bila je „Kompleksna prošlost: različite budućnosti.“ Svrha proslave ovog datuma je potaknuti mlađe naraštaje da prenose svoje nasljeđe i čuvaju našu kulturu. U sklopu školskog projekta KULTURNA BAŠTINA U BUDUĆIM POSLOVNIM PROJEKTIMA obilježili smo i ovaj dan u našoj školi. Epidemiološki uvjeti uputili su nas na posve drugačiju, digitalnu Noć Muzeja kojoj su se naši učenici pridružili u virtualnom razgledavanju muzeja. Na isti način, putem web-a, učenici trećih i četvrtih razreda su analizirali ponudu i potražnju turističkih proizvoda i usluga tvrtki koje posluju u samom centru grada, u zidinama Dioklecijanove palače. Nemogućnost poslovanja unutar samih zidina te smanjena potražnja za turističkim proizvodima i uslugama potakla je naše učenike da prepoznaju važnost kulturno povijesne baštine grada i da osmislile nove načine promoviranja proizvoda i usluga. U sklopu školskog kurikuluma i kurikuluma nastavnog predmeta Strukovne vježbe, implementirana u eTwinning projekte 365 DAYS OF THE YEAR & START UP WITH HERITAGE, obrađena je tema prodaje putem web-a kao neizostavnog i najučestalijeg oblika prodaje danas. Obrađene su međupredmetne teme u sklopu marketinških aktivnosti vježbeničkih tvrtki čemu svjedoče uratci naših učenika.
Osnovna ideja ovog projekta je bila da učenici dobiju uvid u tvrtke koje su preživjele korona krizu te da saznaju što su te tvrtke radile kako bi ostale konkurentne. Tako je svaka zemlja izvijestila o jednoj lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj tvrtki. Nakon što su prezentirali svoja otkrića ostalima, napisali su svoja zapažanja što karakterizira "tvrtku za uspjeh".
Tijekom trajanja projekta provedene su različite aktivnosti kojima se poticalo stvaralaštvo i kreativnost učenika. Učenici su surađivali s učenicima iz drugih europskih zemalja i koristiti se engleskim jezikom. Osim što su se upoznali izradom videozapisa kada su izvještavali o deset činjenica o sebi, istraživali su tvrtke s obzirom na način na koji su preživjele korona krizu ili kako se još uvijek bore da se održe na površini. Razvili su osjećaj pripadnosti i postali svjesni činjenice da smo svi u istom „brodu“, suočeni s istim problemima zbog krize. Zajedno su razvili akcijski plan "što bi se moglo učiniti u ovim teškim vremenima". Predstavili su svoje tvrtke te izradili kahoot, letak i podcast u kojima su predstavili tvrtke škola partnera. Sve je objavljeno na eTwinning-u uživo.
Budući da je u projektu sudjelovalo više partnerskih škola te učenici različitih dobnih skupina, raznolikost aktivnosti i rezultata aktivnosti bila je vidljiva tijekom cijelog projekta. U projekt su bili uključeni učenici koji stječu strukovno obrazovanje iz područja poslovanja, marketinga, trgovine i poduzetništva. Kroz sve projektne aktivnosti postignuta je odlična komunikacija među učenicima i nastavnicima škola partnera, a ostvarena je i međupredmetna suradnja u školi. Suradničko učenje ostvarili smo s našim projektnim partnerima ( Turskom, Njemačkom, Francuskom i Portugalom). Naime, svaka škola partner izradila je prezentaciju s tri priče o poslovnom uspjehu, što su te tvrtke radile da bi preživjele krizu. Naši učenici odgledali su prezentaciju učenika iz Turske i izradili Kahoot kviz o tri njihove uspješne poslovne priče. Nakon odgledane Francuske prezentacije izradili smo interkativni poster u Canvi o tri upsješne poslovne priče u Francuskoj, a nakon odgledane prezentacije izrađene od portugalskih učenika snimili smo radio podcast o tri poslovno uspješne priče u Portugalu. Proučavajući uspješne poslovne priče škola partnera, učenici su došli do novih spoznaja i obogatili svoje prethodno znanje. Magda Barišić i Ivana Prezzi
Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala
KonTaŠ?
https://kontash.com/
PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
Erasmus + projekt
Poziv učenicima
Obavijest o selekcijskom intervjuu
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.
Izložba “Poduzetničke boje”
Split, KTŠS, 11. travnja 2019.
Marketing za male i srednje poduzetnike
Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)
Projekti |
strukovno obrazovanje |