Dan grada Splita i blagdan sv. Dujma
Autor: Vanja Perković, 6. 5. 2021.
Virtualna izložba povodom Dana grada Splita i blagdana sv. Dujma, 7. svibnja 2021. Pozivamo vas na virtualnu šetnju galerijom koju su pripremili učenici II. C razreda zanimanja komercijalist sa svojim mentoricama profesoricama Jasenkom Rašetina i Andreom Braovac s ciljem obilježavanja Dana grada Splita i blagdana sv. Dujma: https://www.emaze.com/@AOTWQIOZT/st Na zidovima galerije nalaze se radovi učenika na temu Split i njegove znamenitosti kroz zanimljivosti s više od 40 poznatih Splićana uz dodatne audio i video zapise. Doživite splitsku tradiciju kroz radove učenika predstavljene na osam plakata i u atriju naše škole. Splićani kažu da su uvijek spremni za pjesmu, zafrkanciju, sport i spremanje delicija, a na Vama je da to provjerite ... Nakon šetnje upišite svoje dojmove: https://www.menti.com/7weqtn8u74 Provjerite koliko poznajete Split: https://wordwall.net/play/11197/115/986 Na dobro vam došla Sudamja!
Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala
KonTaŠ?
https://kontash.com/
PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
Erasmus + projekt
Poziv učenicima
Obavijest o selekcijskom intervjuu
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.
Izložba “Poduzetničke boje”
Split, KTŠS, 11. travnja 2019.
Marketing za male i srednje poduzetnike
Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)
Projekti |
strukovno obrazovanje |