preskoči na sadržaj

Komercijalno-trgovačka škola Split

 > Naslovnica
OBAVIJEST O promjeni telefonskih brojeva Škole

 

PEDAGOŠKA SLUŽBA (pedagog, psiholog, voditelj)  091/38 03 947

REFERADA ZA UČENIKE I RODITELJE (potvrde, duplikati svjedodžbi...)  095/38 22 346

KNJIŽNICA   095/34 38 319

 

Ostale službe:

RAČUNOVODSTVO  095/38 35 697

TAJNIK                   095/37 86 238

RAVNATELJ             021/38 68 29


Vijesti

INTERKULTURALNA KOMUNIKACIJA

Autor: Vanja Perković, 13. 12. 2021.

OSTVARENJE ISHODA PREDMETA TEHNIKA VANJSKOTRGOVINSJOG POSLOVANJA I MEĐUPREDMETNE TEME OSOBNI I SOCIJALNI RAZVOJ

Izradila: Ivana Prezzi

U sklopu nastavne cjeline Uspostavljanje veza na stranom tržištu iz sadržaja nastavne jedinice Interkulturalna komunikacija, predmeta Tehnika vanjskotrgovinskog poslovanja u trajanju jednog školskog sata, učenici navode primjer tradicije i mentaliteta poslovnih ljudi određene zemlje. U budućoj poslovnoj suradnji cilj je prilagododiti se u interkulturalnoj komunikaciji i naučiti primjenjivati novostečene vještine u suradnji s inozemnim partnerima i kolegama. 

 

Interkulturalna komunikacija pojam je koji se odnosi na komunikaciju između različitih kultura. Pod tim nazivnikom ubrajamo i razumijevanje kako nas naše okruženje i kultura u kojoj odrastamo oblikuje, a kako da izbjegnemo stereotipe i predrasude u komunikaciji i poslovanju s ljudima iz drugačijih poslovnih kultura.

U svijetu globalnog poslovanja svakodnevno smo u kontaktu i surađujemo s ljudima drugih kultura i nacionalnosti. Vještina u kojoj svjesno vladamo i uvažavamo kulturološke različitosti zovemo interkulturalna komunikacija. Uviđanje potrebe i važnosti učenja i istraživanja interkulturalne komunikacije, razvijanja svijesti o vlastitim kulturnim identitetima i uvažavanja drugih, razvijanju interkulturalne osjetljivosti,  učenje gledanja, analiziranja i rješavanja problema iz perspektive kulturnih razlika važni su za stjecanje različitih kulturnih znanja i specifičnosti.

 U sklopu nastavnog predmeta učenici će pogledati  virtualnu izložbu HUNCRO.Virtualna izložba HUNCRO- HRVATSKA – MAĐARSKA, 800 GODINA ZAJEDNIČKE BAŠTINE  zajednički je projekt Mađarskog narodnog muzeja (Budimpešta) i Galerije Klovićevi dvori (Zagreb). Cilj joj je predstaviti hrvatsko-mađarske kulturno-povijesne odnose u širokom i ilustrativnom kontekstu te na taj način jačati osjećaj zajedničke pripadnosti dvaju naroda. Virtualna izložba dostupna je na https://mnm.hu/virtualis/arsetvirtus/

Kulturalne razlike obogaćuju. Na ovaj način učenik ostvaruje i  ishode međupredmetne teme  osobnog i socijalnog razvoja (osr C.5.4.):

-analizira vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet

-analizira i kritički se odnosi prema iskustvima svoje i drugih kulturnih zajednica

-živi u skladu s vrijednostima i kulturom svoje zajednice poštujući kulturni identitet drugih




KonTaŠ?

Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala

KonTaŠ?

https://kontash.com/

                
ali i preko društvenih mreža:

  

 

 

ERASMUS+

 

 

 

PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
 
Erasmus + projekt
Poziv učenicima 
Obavijest o selekcijskom intervjuu 
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
 

 

 

na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.

UPISI

PROJEKTI

Save, be happy! šk.god.2022./2023.

 

Projekt Come, See, Learn... dobio je europsku oznaku kvalitete 

 

PODUZETNIŠTVO

Izložba “Poduzetničke boje”

Split, KTŠS, 11. travnja 2019.

Marketing za male i srednje poduzetnike

Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)

 

CARNET

ZNAŠ LI SE ZAŠTITITI NA INTERNETU ?

Korisni linkovi
EU projekti

 

CMS za škole logo
Komercijalno-trgovačka škola Split / A. G. Matoša 60, HR-21000 Split / ss-kom-trg-st.skole.hr / ured@ss-kom-trg-st.skole.hr
preskoči na navigaciju