INTERKULTURALNA KOMUNIKACIJA
Autor: Vanja Perković, 13. 12. 2021.
OSTVARENJE ISHODA PREDMETA TEHNIKA VANJSKOTRGOVINSJOG POSLOVANJA I MEĐUPREDMETNE TEME OSOBNI I SOCIJALNI RAZVOJ Izradila: Ivana Prezzi U sklopu nastavne cjeline Uspostavljanje veza na stranom tržištu iz sadržaja nastavne jedinice Interkulturalna komunikacija, predmeta Tehnika vanjskotrgovinskog poslovanja u trajanju jednog školskog sata, učenici navode primjer tradicije i mentaliteta poslovnih ljudi određene zemlje. U budućoj poslovnoj suradnji cilj je prilagododiti se u interkulturalnoj komunikaciji i naučiti primjenjivati novostečene vještine u suradnji s inozemnim partnerima i kolegama.
Interkulturalna komunikacija pojam je koji se odnosi na komunikaciju između različitih kultura. Pod tim nazivnikom ubrajamo i razumijevanje kako nas naše okruženje i kultura u kojoj odrastamo oblikuje, a kako da izbjegnemo stereotipe i predrasude u komunikaciji i poslovanju s ljudima iz drugačijih poslovnih kultura.
U svijetu globalnog poslovanja svakodnevno smo u kontaktu i surađujemo s ljudima drugih kultura i nacionalnosti. Vještina u kojoj svjesno vladamo i uvažavamo kulturološke različitosti zovemo interkulturalna komunikacija. Uviđanje potrebe i važnosti učenja i istraživanja interkulturalne komunikacije, razvijanja svijesti o vlastitim kulturnim identitetima i uvažavanja drugih, razvijanju interkulturalne osjetljivosti, učenje gledanja, analiziranja i rješavanja problema iz perspektive kulturnih razlika važni su za stjecanje različitih kulturnih znanja i specifičnosti.
U sklopu nastavnog predmeta učenici će pogledati virtualnu izložbu HUNCRO.Virtualna izložba HUNCRO- HRVATSKA – MAĐARSKA, 800 GODINA ZAJEDNIČKE BAŠTINE zajednički je projekt Mađarskog narodnog muzeja (Budimpešta) i Galerije Klovićevi dvori (Zagreb). Cilj joj je predstaviti hrvatsko-mađarske kulturno-povijesne odnose u širokom i ilustrativnom kontekstu te na taj način jačati osjećaj zajedničke pripadnosti dvaju naroda. Virtualna izložba dostupna je na https://mnm.hu/virtualis/arsetvirtus/
Kulturalne razlike obogaćuju. Na ovaj način učenik ostvaruje i ishode međupredmetne teme osobnog i socijalnog razvoja (osr C.5.4.):
-analizira vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet
-analizira i kritički se odnosi prema iskustvima svoje i drugih kulturnih zajednica
-živi u skladu s vrijednostima i kulturom svoje zajednice poštujući kulturni identitet drugih
Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala
KonTaŠ?
https://kontash.com/
PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
Erasmus + projekt
Poziv učenicima
Obavijest o selekcijskom intervjuu
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.
Izložba “Poduzetničke boje”
Split, KTŠS, 11. travnja 2019.
Marketing za male i srednje poduzetnike
Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)
Projekti |
strukovno obrazovanje |