Dani medijske pismenosti u Komercijalno-trgovačkoj školi Split
Autor: Vanja Perković, 21. 4. 2022.
Agencija za elektroničke medije i UNICEF pokrenuli su 2018. projekt Dani medijske pismenosti s ciljem osvještavanja javnosti o važnosti medijske pismenosti, osnaživanja građana vještinama medijske pismenosti, stvaranja platforme za suradnju brojnih društvenih dionika i razvoja održivih projekata medijske pismenosti, te pružanja podrške odgajateljima i nastavnicima razvojem edukacijskih materijala za medijsko obrazovanje. Dani medijske pismenosti održavaju se pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja, uz sudjelovanje brojnih srednjih škola i drugih obrazovnih ustanova. I ove se godine naša škola pridružila projektu u organizaciji ovog događanja na državnoj razini. Prema službenom rasporedu dostupnom na https://www.medijskapismenost.hr/dani-medijske-pismenosti-2022-raspored-dogadanja/ naša je škola na rasporedu 05.05.2022. u 17:00. Pozivamo sve učenike, roditelje i nastavnike da nam se pridruže! Vaše organizatorice: Magda Barišić, Mirela Maričić, Vanja Perković i Ivana Prezzi
Ove godine u fokusu Dana medijske pismenosti je važnost medijskog obrazovanja s naglaskom na kritičko razmišljanje, razumijevanje kako mediji funkcioniraju, prepoznavanje dezinformacija te razumijevanje utjecaja influencera, prikrivenog oglašavanja i algoritama koji određuju koje informacije i sadržaji nam se nude na internetu i društvenim mrežama i tako utječu na naše stavove i stvaranje slike o svijetu oko nas, ključnim društvenim temama i događajima.
Cilj radionice je upoznati naše učenike, nastavnike i roditelje o velikoj ulozi oglašavanja u životu mladih. Mladi su okruženi različitim medijima 24 sata na dan. Današnje generacije ne znaju živjeti bez medija. Medij 21. stoljeća - internet je sve moćnije oružje u borbi za kupce. Nove "sile" koje neprestano jačaju - reklamiraju proizvode na društvenim mrežama su instagram, facebook, youtube, snapchat, a tu su i blogeri, influenceri... Pod najvećim utjecajem oglašavanja su djeca i mladi. Zašto? Zato što mladi vjeruju.
Informirat ćemo vas o prikrivenom oglašavanju, korištenju neetičnih propagandnih poruka (etika u marketingu) jer znamo da se rabe sva sredstva u cilju prodaje proizvoda. Iako znamo kojim se trikovima služe oglašivači, često kupujemo baš onu maskaru koja produžuje trepavice za 60%, "čudotvornu" kremu koja će nas pomladiti ili paštetu koja se promovira kao zdrava hrana, a poželjna je i u ishrani djece - "odobrile mame". Nećemo zaboraviti ni influencere i njihovu ulogu u životima mladih.
Magda Barišić, Mirela Maričić, Vanja Perković i Ivana Prezzi
Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala
KonTaŠ?
https://kontash.com/
PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
Erasmus + projekt
Poziv učenicima
Obavijest o selekcijskom intervjuu
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.
Izložba “Poduzetničke boje”
Split, KTŠS, 11. travnja 2019.
Marketing za male i srednje poduzetnike
Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)
Projekti |
strukovno obrazovanje |