100 GODINA SPLITSKOG PODUZETNIŠTVA, TRGOVINE I ZANATSTVA
Autor: Ivana Prezzi, 1. 7. 2022.
U pripremi je školski projekt za sljedeću šk. god. 2022./2023. u korelaciji predmeta struke i općeobrazovnog predmeta Povijest. Nositeljice projekta su profesorice naše škole: Magda Barišić, Kristina Stipica, Ivana Prezzi, Vanja Perković i ravnateljica Mirela Maričić. Planira se izvanučionička nastava: Stručni razgled Dioklecijanove palače (listopad 2022.) te posjet Noći muzeja (siječanj 2023.) i sl. Projektna nastava u korelaciji predmeta omogućava nam ostvarivanje zadanih ishoda nastavnih predmeta i međupredmetnih tema.
U okviru svih aktivnosti:
− pratiti stručni razgled kroz Dioklecijanovu palaču te uočiti postojeću ponudu u palači
− posjetiti Galeriju umjetnina i/ili neki muzej u sklopu Noći muzeja
− istražiti što građani/turisti smatraju da nedostaje u turističkoj ponudi grada (anketni listić)
− olujom ideja odabrati ponudu vlastite trgovačke ili uslužne djelatnosti
− video isječcima zabilježiti doživljene prostore
− osmisliti i pripremiti videa po timovima (movie maker) koji će prikazati kulturnu baštinu grada
− prepoznati važnost i društvenu odgovornost očuvanja stambene i urbanističke baštine te skulpture u javnom prostoru te iste uklopiti u vlastitu ponudu
− razvijati opću kulturu aktivnog slušanja, govorenja i pisanja
− razvijati kreativnost, maštu, radoznalost, međusobnu komunikaciju, suradnju i odgovornost
− primijeniti stečena znanja kako bi po timovima osmislili vlastitu turističku ponudu te je izložiti kroz ppt prezentaciju
Način praćenja i provjera ishoda
Vrednovanje za učenje:
- praćenje rada i napretka timova, praćenjem njihova rada u online okruženju
- e-portfolio
Vrednovanje kao učenje:
- vršnjačko vrednovanje rezultata rada timova
- samovrednovanje
Vrednovanje naučenog:
- vrednovanje audio, video i/ili ppt prezentacija našeg grada i turističke ponude svakog pojedinog tima
Ostvareni ishodi međupredmetnih tema:
GRAĐANSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE
C.5.3. Promiče kvalitetu života u zajednici.
(Objašnjava društvenu isključenost.)
(Reagira na društvenu isključenost i nasilno ponašanje.)
OSOBNI I SOCIJALNI RAZVOJ
A 5.1. Razvija sliku o sebi.
A.5.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.
A.5.3. Razvija svoje potencijale.
B.5.1. Uviđa posljedice svojih i tuđih stavova/postupaka/izbora.
B.5.2. Suradnički uči i radi u timu.
B.5.3. Preuzima odgovornost za svoje ponašanje.
C.5.3. Ponaša se društveno odgovorno.
ODRŽIVI RAZVOJ
A.5.1. Kritički promišlja o povezanosti vlastitog načina života s utjecajem na okoliš i ljude.
B.5.1. Kritički promišlja o utjecaju našeg djelovanja na Zemlju i čovječanstvo.
B.5.2. Osmišljava i koristi se inovativnim i kreativnim oblicima djelovanja s ciljem održivosti.
UPORABA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE
A.4.1. Učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju.
A.4.2. Učenik se koristi društvenim mrežama i mrežnim programima uz upravljanje različitim postavkama funkcionalnosti.
C.4.2. Učenik samostalno provodi složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju.
C.4.4. Učenik samostalno i odgovorno upravlja prikupljenim informacijama.
D.4.1. Učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti.
UČITI KAKO UČITI
Upravljanje informacijama
A.4/5.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.
Kreativno mišljenje
A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja.
Kritičko mišljenje
A.4/5.4. Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje.
Samovrednovanje/samoprocjena
B.4/5.4. Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje.
Emocije
C.4/5.4. Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju.
Suradnja s drugima
D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
ZDRAVLJE
B.4.1.A Odabire primjerene odnose i komunikaciju.
B.4.1.B Razvija tolerantan odnos prema drugima.
B.5.1.B Odabire ponašanje sukladno pravilima i normama zajednice.
Magda Barišić i Ivana Prezzi
Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala
KonTaŠ?
https://kontash.com/
PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
Erasmus + projekt
Poziv učenicima
Obavijest o selekcijskom intervjuu
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.
Izložba “Poduzetničke boje”
Split, KTŠS, 11. travnja 2019.
Marketing za male i srednje poduzetnike
Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)
Projekti |
strukovno obrazovanje |