preskoči na sadržaj

Komercijalno-trgovačka škola Split

 > Naslovnica
OBAVIJEST O promjeni telefonskih brojeva Škole

 

PEDAGOŠKA SLUŽBA (pedagog, psiholog, voditelj)  091/38 03 947

REFERADA ZA UČENIKE I RODITELJE (potvrde, duplikati svjedodžbi...)  095/38 22 346

KNJIŽNICA   095/34 38 319

 

Ostale službe:

RAČUNOVODSTVO  095/38 35 697

TAJNIK                   095/37 86 238

RAVNATELJ             021/38 68 29


Vijesti

16. TJEDAN CJELOŽIVOTNOG UČENJA U KOMERCIJALNO-TRGOVAČKOJ ŠKOLI SPLIT

Autor: Vanja Perković, 27. 9. 2022.

Tjedan cjeloživotnog učenja posvetili smo implementaciji digitalnog marketinga u strukovne predmete komercijalnog usmjerenja. Kroz nekoliko sati otvorenih za javnost nekolicini profesora ekonomskog usmjerenja Splitsko-dalmatinske županije dana 26. rujna 2022. u prostorijama Komercijalno-trgovačke škole Split približili smo povezanost marketinga i digitalne tehnologije te koliko je to važno za naše učenike i njihovo buduće poslovanje. Detalji održane radionice dostupni su na http://www.cjelozivotno-ucenje.hr/digitalni-marketing-u-strukovnim-predmetima-komercijalnog-usmjerenja-radionice-otvorene-za-javnost/

Na nama nastavnicima je da prenosimo znanje i da ga svaki dan unapređujemo novim tehnologijama kako bismo išli u korak s vremenom!

Vaše organizatorice: Magda Barišić, Mirela Maričić, Vanja Perković i Ivana Prezzi

 

Istraživanje konkurencije putem digitalnog marketinga može dati jasnu sliku potencijalnog tržišta. Digitalni marketing podrazumijeva istraživanje pomoću analitičkih alata kao što je Google Market Finder, koji radi na principu pretraživanja ključnih riječi, potražnje za određenim proizvodom. Na taj način označavaju se geografska područja koja su bogata pretragama po ključnim riječima. Bingov alat za istraživanje ključnih riječi pomaže nam da saznamo sve o konkurenciji na određenom geografskom području, a alat za web analizu pruža uvid u klijente na različitim geografskim lokacijama koji su posjetili našu web stranicu. Učenici su svjesni da se uz pomoć digitalnih alata lako stvara globalna baza kupaca određenog proizvoda. U okviru nastavnog predmeta Marketing učenici također uče da prilagođavanje e-trgovine međunarodnom tržištu uključuje ne samo prijevode na strane jezike, već i tzv. lokalizaciju. Lokalizacija se odnosi na "lokalni osjećaj", prilagođavanje potrebama lokalnih klijenata, lokalno oglašavanje.




KonTaŠ?

Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala

KonTaŠ?

https://kontash.com/

                
ali i preko društvenih mreža:

  

 

 

ERASMUS+

 

 

 

PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
 
Erasmus + projekt
Poziv učenicima 
Obavijest o selekcijskom intervjuu 
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
 

 

 

na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.

UPISI

PROJEKTI

Save, be happy! šk.god.2022./2023.

 

Projekt Come, See, Learn... dobio je europsku oznaku kvalitete 

 

PODUZETNIŠTVO

Izložba “Poduzetničke boje”

Split, KTŠS, 11. travnja 2019.

Marketing za male i srednje poduzetnike

Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)

 

CARNET

ZNAŠ LI SE ZAŠTITITI NA INTERNETU ?

Korisni linkovi
EU projekti

 

CMS za škole logo
Komercijalno-trgovačka škola Split / A. G. Matoša 60, HR-21000 Split / ss-kom-trg-st.skole.hr / ured@ss-kom-trg-st.skole.hr
preskoči na navigaciju