“Od učenika do radijskog voditelja”
Autor: Vanja Perković, 9. 10. 2022.
Primjer inovativnih metoda poučavanja Tjedan cjeloživotnog učenja UNESCO-ova je inicijativa pokrenuta 1999. godine, a svake se godine obilježava u brojnim zemljama na svim kontinentima i s istim ciljevima: senzibilizirati javnost za izgradnju pozitivnog ozračja o važnosti i potrebi cjeloživotnog učenja, promicati kulturu učenja te potaknuti osobnu motivaciju pojedinaca za uključivanje u procese cjeloživotnog učenja. 16. Tjedan cjeloživotnog učenja u našoj školi od 26. rujna do 2. listopada obilježili su učenici 1. i 4. razreda sa svojim mentoricama Sanjom Balić, Ivanom Čotom i Marijom Istenić virtualnom izložbom “Od učenika do radijskog voditelja”. Učenici naše škole osmislili su radio emisije o Splitu - “najlipšem gradu na svitu”. Učenici su snimili i emitirati emisije u kojima su istaknuli bogatu povijest, vrijednu kulturnu baštinu i prirodne ljepote svoga grada. Pričali su o sv. Duji - zaštitniku grada Splita, caru Dioklecijanu, Piciginu, Hajduku… Učenici su razvijali svijest o važnosti cjeloživotnog učenja, razvijali jezične, poduzetničke i digitalne kompetencije, razmjenjivali iskustva, mišljenja i stavove, razvijali kritičko mišljenje, kreativnost i inovativnost, proširili svoja znanja i vještine te razvijali medijsku pismenost, komunikacijske i prezentacijske vještine. Aktivnosti, ishodi i virtualna izložba najboljih radio emisija: Autor: Marija Istenić, prof. mentor
Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala
KonTaŠ?
https://kontash.com/
PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
Erasmus + projekt
Poziv učenicima
Obavijest o selekcijskom intervjuu
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.
Izložba “Poduzetničke boje”
Split, KTŠS, 11. travnja 2019.
Marketing za male i srednje poduzetnike
Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)
Projekti |
strukovno obrazovanje |