preskoči na sadržaj

Komercijalno-trgovačka škola Split

 > Naslovnica
OBAVIJEST O promjeni telefonskih brojeva Škole

 

PEDAGOŠKA SLUŽBA (pedagog, psiholog, voditelj)  091/38 03 947

REFERADA ZA UČENIKE I RODITELJE (potvrde, duplikati svjedodžbi...)  095/38 22 346

KNJIŽNICA   095/34 38 319

 

Ostale službe:

RAČUNOVODSTVO  095/38 35 697

TAJNIK                   095/37 86 238

RAVNATELJ             021/38 68 29


Vijesti

PROJEKT KAO ZAVRŠNI RAD-primjer dobre prakse inovativnih metoda poučavanja

Autor: Ivana Prezzi, 13. 10. 2022.

Temeljem važećeg Pravilnika o izradbi i obrani završnog rada u srednjim strukovnim školama, izradba se sastoji od uratka koji može biti:  projekt, praktični rad s elaboratom, složeniji ispitni zadatak ili drugi sličan uradak usklađen s nastavnim programom.

Suvremeni pristupi nastavi omogućili su nam da učenike mentoriramo pri izradbi različitih završnih radova. Umjesto klasičnog obrađivanja određene teme uz navođenje primjera iz prakse koji se godinama predaje u pisanom obliku kao završni rad u strukovnim školama komercijalnog usmjerenja, osmislili smo nove načine. Jedan od njih je sudjelovanje u međunarodnom projektu.

Navest ću primjer prošlogodišnjeg projekta kao završnog rada. Tri profesorice nastavnih predmeta Poslovne komunikacije, Marketing i Informatika udružile su snage i pokrenule eTwinning projekt na temu Održivi razvoj. Realizacija projekta zamišljena je u  3 faze. U prvoj se fazi učenici upoznaju sa ciljevima održivog razvoja svoje zemlje, ali i zemalja partnera npr. Grčke, Poljske i Turske. Na nastavnom satu Poslovne komunikacije pišu o imidžu i identitetu svoje zemlje uključujući i strategiju održivog razvoja iste (dostupno na https://vlada.gov.hr/UserDocsImages/2016/Sjednice/2019/Srpanj/164%20sjednica%20VRH/UN%20Final/UN%20-%20zadnja%20-%20hrvatska%20verzija.pdf ). Na taj način učenici ostvaruju ishode  međupredmetne teme Održivi razvoj. Svoje pisane radove dijele sa učenicima zemalja partnera u Twinspace-u pa na taj način prepoznaju identitet i ciljeve održivog razvoja  drugih zemalja.

Sljedeći zadatak je izraditi prezentaciju u željenom digitalnom obliku kao što su PowerPoint, Prezi, Genially  i sl. na temu imidž i identitet poznatih hrvatskih tvrtki kao što su HEP, Dukat, Podravka, Galeb ili druge pri čemu će prezentirati o održivom razvoju i društveno odgovornom ponašanju svake od njih.

Druga faza uključuje prodajne vještine,  marketing i promociju društveno odgovornog ponašanja tvrtki općenito, ali i vježbeničkih tvrtki otvorenih u sklopu nastavnog predmeta Strukovne vježbe. U drugoj fazi učenici će koristiti model AIDA pri prezentiranju održivog razvoja pravne osobe koju su fiktivno osnovale. Prezentacijom bi se postigao cilj prezentiranja da  informira, uvjeri i motivira što će se realizirati kroz 4 koraka modela AIDA (A-attention, I-interest, D-desire i A-action). Učenik će skrenuti pozornost na ovu temu zanimljivim grafičkim rješenjima, izborom prave fotografije, ilustracije ili animacije koristeći bilo koji oblik digitalne prezentacije koji im se sviđaju npr. https://www.emaze.com/  itd. Nakon što je privučena pozornost, potrebno je potaknuti interes. U ovom koraku učenici će predstaviti prednosti korištenja obnovljivih izvora energije. Ovo je korak u kojem se trebaju pokrenuti emocije kako bi interes prerastao u želju. Uz dobro grafičko rješenje, učenik će biti potaknut da lako djeluje na emocije i stvara želju među drugima za  promicanje svijesti o okolini za svoju dobrobit i dobrobit drugih. Na kraju je potrebno potaknuti djelovanje. Učenike je potrebno uputiti u tvrtke koje proizvode ili trguju obnovljivim izvorima energije kako bi se u njima potaknuo poduzetnički duh kako bi mogli poduzeti radnje nakon završetka srednje strukovne škole komercijalnog usmjerenja.

Treća faza projekta uključuje izradu plana za otvaranje reciklažnog dvorišta u sklopu škole. Učenici će prepoznati pojam sekundarnih sirovina poput papira, obojenih metala, stakla, plastike, drva, tkanine ili gume. Istražit će na internetu o načinima sakupljanja starog papira, značaju organizirane sakupljačke mreže i ulozi reciklažnog dvorišta u njoj. Naglasak će biti stavljen na sortiranju starog papira koji tek kao sortiran služi kao sirovina  u ponovnoj preradi, a čime bi se kod učenika razvila svijest o načinu izdvajanja otpada u za to posebno predviđene kontejnere.

Na kraju, učenici će objediniti svoje uratke te ih objaviti na web stranici koju će sami izraditi. Okušat će se u izradi putem digitalnog alata dostupnog na  https://www.wix.com/ ili nekom drugom.

Izradba rada u smislu projekta koju je učenik dužan pismeno predati u urudžbeni zapisnik škole najkasnije  10 dana prije obrane sastojat će se od  uvezenih ispisa uradaka završenog projekta na kojem su  učenici sudjelovali sa ispisom svih dostupnih poveznica na uratke projekta.

Naslovna stranica prilikom predaje sadržava formu koja se u školi do sada prakticirala, a koja je dostupna na web stranici škole http://ss-kom-trg-st.skole.hr/nastava/predmeti (vidi pod Upute za izradbu završnog rada-Prilog 1., stranica broj 7)

Piše: Ivana Prezzi, prof.mentor




KonTaŠ?

Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala

KonTaŠ?

https://kontash.com/

                
ali i preko društvenih mreža:

  

 

 

ERASMUS+

 

 

 

PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
 
Erasmus + projekt
Poziv učenicima 
Obavijest o selekcijskom intervjuu 
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
 

 

 

na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.

UPISI

PROJEKTI

Save, be happy! šk.god.2022./2023.

 

Projekt Come, See, Learn... dobio je europsku oznaku kvalitete 

 

PODUZETNIŠTVO

Izložba “Poduzetničke boje”

Split, KTŠS, 11. travnja 2019.

Marketing za male i srednje poduzetnike

Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)

 

CARNET

ZNAŠ LI SE ZAŠTITITI NA INTERNETU ?

Korisni linkovi
EU projekti

 

CMS za škole logo
Komercijalno-trgovačka škola Split / A. G. Matoša 60, HR-21000 Split / ss-kom-trg-st.skole.hr / ured@ss-kom-trg-st.skole.hr
preskoči na navigaciju