preskoči na sadržaj

Komercijalno-trgovačka škola Split

 > Naslovnica
OBAVIJEST O promjeni telefonskih brojeva Škole

 

PEDAGOŠKA SLUŽBA (pedagog, psiholog, voditelj)  091/38 03 947

REFERADA ZA UČENIKE I RODITELJE (potvrde, duplikati svjedodžbi...)  095/38 22 346

KNJIŽNICA   095/34 38 319

 

Ostale službe:

RAČUNOVODSTVO  095/38 35 697

TAJNIK                   095/37 86 238

RAVNATELJ             021/38 68 29


Vijesti

Save, be happy!

Autor: Ivana Prezzi, 9. 2. 2023.

Save, be happy! je ovogodišnji međunarodni eTwinning projekt naše škole s partnerima iz Turske i Azerbejdžana. Temeljen na teorijskim postavkama Adama Smitha o akumulaciji kapitala "...kad bi nacija štedjela i ulagala, malo po malo postala bi bogatija!"), cilj ovog projekta je da učenici prepoznaju metode štednje potrebne danas, a uz dijeljenje svojih aplikacija, pripremanje prezentacija korištenjem web-2 alata i sl. razvijaju vještine komuniciranja i kompetitivnost kroz igru. Život na zemlji danas uključuje ekonomične i štedljive načine korištenja energije po principu "smanji, ponovno upotrijebi, recikliraj i povećaj".  Učenici će kroz projekt naučiti da mogu istovremeno zarađivati, ali i usmjeravati ljude oko sebe, podizati  svijest i raditi za dobrobit  društva u cjelini.

Projekt je prvenstveno usmjeren na štednju vode. Život bez vode nije moguć. Klimatske promjene u posljednje vrijeme ukazuju na važnost racionalnog korištenja vode kako ne bi došlo do nestašice. Učinkoviti ekološki instrumenti mogu pomoći da gubici vode budu što manji počevši od racionalnog upotrebljavanja i smanjenja potrošnje vode.

Republika Hrvatska obiluje pitkom vodom što nas čini jednom od najbogatijih zemalja svijeta, ali to ne znači da se vodom možemo neracionalno koristiti.  Stoga je važno da naše učenike upoznamo sa metodama učinkovitog upravljanja  zalihama vode što ne utječe samo na održivost okoliša nego na sve aspekte ekonomije od teške industrije do kućanstva.

Svjetski je problem neracionalnog  trošenja i rasipanja vode. Da bi podigli svijest učenika o nepotrebnoj potrošnji vode treba im ukazati na obnovljive izvore energije kao i na štednju vode u kućanstvu poput regulatora mlaza na slavinama, vodno štedljivim instrumentima i sl. Time bismo smanjili gubitke vode, ali i mjesečne troškove za plaćanje vode. Učenicima treba približiti i smisao plaćanja vodnih naknada koje se plaćaju društvima za upravljanje vodama, a služe za preventivno održavanje vodoopskrbnog sustava kako bi gubici bili što manji jer direktno utječu na cijenu vode. Jasan režim utvrđivanja cijene vode kao i upravljanje zalihama vode podižu svijest o zaštiti okoliša.

Potrebe 21. stoljeća traže od nas da održivi razvoj osim kao teorijsku podlogu ostvarimo i kao praktičan alat usmjeren na konkretne probleme. Ovakav pristup doveo je do određivanja triju domena: Povezanost, Djelovanje i Dobrobit, koje djeluju kao integrirana cjelina. Povezanost odgovara na pitanje što?, Djelovanje na pitanje kako?, a Dobrobit na pitanje zašto? Kroz navedene domene međupredmetne teme održivog razvoj, učenik ostvaruje sljedeće ishode:

 

  • kritički promišlja o povezanosti vlastitoga načina života s utjecajem na okoliš i ljude
  • analizira načela održive proizvodnje i potrošnje
  • analizira odnose moći na različitim razinama upravljanja i objašnjava njihov utjecaj na održivi razvo
  • kritički promišlja o utjecaju našega djelovanja na Zemlju i čovječanstvo
  • objašnjava povezanost potrošnje resursa i pravedne raspodjele za osiguranje opće dobrobiti.

 

 

U sklopu navedenog projekta i ove smo godine sudjelovali u kvizu Dan sigurnijeg interneta: https://drive.google.com/file/d/1i-m4c3DIBxYG34iAGKQiiLAMOftLp1NN/view .  Glavna tema s kojom su se susreli naši učenici je dijeljenje fotografija i videozapisa djece na društvenim mrežama.

                   

                                     

Osim temama sigurnosti na internetu, aktivnosti projekta u siječnju sadržavale su uglavnom ostvarenja ishoda međupredmetnih tema IKT-a kao što su:

- učenik analitički odlučuje o odabiru odgovarajuće digitalne tehnologije

- učenik se samostalno služi društvenim mrežama i računalnim oblacima za potrebe učenja i osobnoga razvoja

- učenik preuzima odgovornost za vlastitu sigurnost u digitalnome okružju i izgradnju digitalnoga identiteta

- učenik kritički prosuđuje utjecaj tehnologije na zdravlje i okoliš

Učenički radovi na početku projekta:

https://youtu.be/E4xbsw4MMCI

https://youtube.com/shorts/x0JUl6NRRrg?feature=share

Piše: Ivana Prezzi, prof.




KonTaŠ?

Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala

KonTaŠ?

https://kontash.com/

                
ali i preko društvenih mreža:

  

 

 

ERASMUS+

 

 

 

PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
 
Erasmus + projekt
Poziv učenicima 
Obavijest o selekcijskom intervjuu 
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
 

 

 

na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.

UPISI

PROJEKTI

Save, be happy! šk.god.2022./2023.

 

Projekt Come, See, Learn... dobio je europsku oznaku kvalitete 

 

PODUZETNIŠTVO

Izložba “Poduzetničke boje”

Split, KTŠS, 11. travnja 2019.

Marketing za male i srednje poduzetnike

Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)

 

CARNET

ZNAŠ LI SE ZAŠTITITI NA INTERNETU ?

Korisni linkovi
EU projekti

 

CMS za škole logo
Komercijalno-trgovačka škola Split / A. G. Matoša 60, HR-21000 Split / ss-kom-trg-st.skole.hr / ured@ss-kom-trg-st.skole.hr
preskoči na navigaciju