DANI MEDIJSKE PISMENOSTI 2023.
Autor: Vanja Perković, 2. 5. 2023.
Primjer inovativnih metoda poučavanja 6. Dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, održali su se od 24. do 30. travnja 2023. Ove godine slogan Dana medijske pismenosti je “U ravnoteži - online i offline” i fokus je na utjecaju medija i društvenih mreža na mentalno zdravlje djece i mladih, na problemu dezinformacija te važnosti kritičkog promišljanja i medijskog obrazovanja.
Glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima, stvaranje prilika za medijsko obrazovanje što većeg broja građana, posebice djece i mladih, te podrška nastavnicima i odgojiteljima osiguravanjem obrazovnih materijala za razvoj medijske pismenosti.
Povodom 6. Dana medijske pismenosti u našoj školi profesorice Sanja Balić i Marija Istenić s učenicima trećih i četvrtih razreda, osmislile su, pripremile i organizirale virtualnu izložba pod nazivom "Prihvaćam sve". Učenici su saznali sve o web cookiesima, napravili trodnevno istraživanje te nam predstavili rezultate svoga rada.
Aktivnosti, ishodi i radovi učenika dostupni su na:
Autor: Marija Istenić, prof. savjetnik
Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala
KonTaŠ?
https://kontash.com/
PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
Erasmus + projekt
Poziv učenicima
Obavijest o selekcijskom intervjuu
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.
Izložba “Poduzetničke boje”
Split, KTŠS, 11. travnja 2019.
Marketing za male i srednje poduzetnike
Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)
Projekti |
strukovno obrazovanje |