preskoči na sadržaj

Komercijalno-trgovačka škola Split

 > Naslovnica
OBAVIJEST O promjeni telefonskih brojeva Škole

 

PEDAGOŠKA SLUŽBA (pedagog, psiholog, voditelj)  091/38 03 947

REFERADA ZA UČENIKE I RODITELJE (potvrde, duplikati svjedodžbi...)  095/38 22 346

KNJIŽNICA   095/34 38 319

 

Ostale službe:

RAČUNOVODSTVO  095/38 35 697

TAJNIK                   095/37 86 238

RAVNATELJ             021/38 68 29


Vijesti

TIMSKI RAD I KOLEGIJALNA PODRŠKA

Autor: Vanja Perković, 10. 10. 2023.

Primjer dobre prakse inovativnih metoda poučavanja

Izradila: Ivana Prezzi

Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) je objavila drugi dio rezultata istraživanja TALIS 2018 u kojemu je sudjelovalo 48 zemalja, među kojima i Hrvatska. U tom istraživanju ukupno je sudjelovalo više od 240.000 učitelja i nastavnika te 13.000 ravnatelja iz 48 zemalja (Izvor: https://www.srednja.hr/zbornica/istrazivanje-pokazalo-nastavnicima-ravnateljima-skolama-hrvatskoj/). Prema navedenom istraživanju najrjeđe korišteni oblici suradnje među učiteljima i nastavnicima u svim zemljama, pa tako i u Hrvatskoj jesu timska nastava u istom razredu što nikada ne čini 60% učitelja i 66% nastavnika (TALIS prosjek iznosi 40%), promatranje i evaluacija rada drugih nastavnika što nikada ne čini 71% učitelja i 54% nastavnika (TALIS prosjek iznosi 37%) te sudjelovanje u aktivnostima organiziranima zajedno s različitim razredima i dobnim skupinama što nikad ne čini 13% učitelja i 24% nastavnika (TALIS prosjek iznosi 20%). Upravo iz navedenih razloga, kolegice ekonomske grupe predmeta, Ivana Prezzi i Jasna Topić odlučile su mijenjati takvu praksu.

Kolegica koja ove godine drži predavanja prvim razredima iz predmeta Računovodstvo 1 zamijenila se sa kolegicom koja je nastavu prvim razredima održavala prošle godine kako bi timski ostvarile cilj nastavne jedinice Imovina čiji se sadržaj usvaja u 1. razredu srednje strukovne škole komercijalnog usmjerenja. Nakon što su odslušali nastavnu jedinicu sa predmetnom profesoricom, učenici su izvršili rošadu nastavnica te se ponavljanje i vrednovanje usvojenosti ishoda učenika vršila od strane druge nastavnice.  Na ovaj način učenici su ostvarili ishode nastavne jedinice Imovina kako slijede:

  • povezati sadržaje s primjerima iz prakse
  • razlikovati oblike imovine
  • nabrojiti primjere za svaki oblik dugotrajne i kratkotrajne imovine
  • povezati kratkotrajnu s dugotrajnom imovinom

Nastavnica Ivana Prezzi sa učenicima je ponovila sadržaj nastavne  jedinice Imovina kroz digitalni sadržaj dostupan na poveznici https://telegra.ph/Test-10-10-197 .

Vrednovanje se vršilo putem križaljke dostupne na poveznici https://crosswordlabs.com/view/2023-10-10-240 .

 

Navedena križaljka bila je podijeljena svim učenicima u papirnatom obliku kojeg su učenici zalijepili u bilježnice kao podsjetnik na nastavni sadržaj. Vrednovanje za učenje, odvijalo se tako tijekom cijelog nastavnog procesa kroz igru kako bi i učenici i nastavnica zajednički otkrivali pogreške, dobili povratnu informaciju o tome koliko još trebaju ponoviti da bi razlikovali oblike imovine te ih povezali međusobno i s primjerima iz prakse.

Kolegijalna podrška je oblik suradnje među kolegama kojemu je cilj unapređenje učenja i poučavanja. Ono može biti u obliku individualne edukacije, pružanja savjeta pri rješavanju različitih problema povezanih s nastavnim procesom, sudjelovanje u kolegijalnom vrednovanju praćenjem nastave i davanjem povratnih informacija i sl. Timski rad osmišljen na navedni način omogućuje profesorima kombinaciju navedenih oblika kroz razgovor, davanje savjeta, razmjenu iskustava, uspoređivanje nastavnih procesa te zajedničko rješavanje problema. Dobro je mijenjati praksu jer na taj način u nastavni proces svakodenevno unosimo inovativnost što kod učenika uzrokuje veću motiviranost i lakše ostvarenje predmetnih ishoda.




KonTaŠ?

Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala

KonTaŠ?

https://kontash.com/

                
ali i preko društvenih mreža:

  

 

 

ERASMUS+

 

 

 

PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
 
Erasmus + projekt
Poziv učenicima 
Obavijest o selekcijskom intervjuu 
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
 

 

 

na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.

UPISI

PROJEKTI

Save, be happy! šk.god.2022./2023.

 

Projekt Come, See, Learn... dobio je europsku oznaku kvalitete 

 

PODUZETNIŠTVO

Izložba “Poduzetničke boje”

Split, KTŠS, 11. travnja 2019.

Marketing za male i srednje poduzetnike

Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)

 

CARNET

ZNAŠ LI SE ZAŠTITITI NA INTERNETU ?

Korisni linkovi
EU projekti

 

CMS za škole logo
Komercijalno-trgovačka škola Split / A. G. Matoša 60, HR-21000 Split / ss-kom-trg-st.skole.hr / ured@ss-kom-trg-st.skole.hr
preskoči na navigaciju