GIS DAY 2023 - NAJAVA
Autor: Vanja Perković, 29. 10. 2023.
Komercijalno-trgovačka škola Split, u sklopu međunarodnog GIS DAY-a 2023, https://www.gisday.com/en-us/overview, četvrtu godinu za redom, organizirala je događanje otvoreno za javnost. Ovogodišnje događanje smo posvetili komunikaciji i ostvarenju ishoda međupredmetnih tema osobnog i socijalnog razvoja, učiti kako učiti i IKT-a predviđenih kurikulumom. "Komunikacija je proces razmjene informacija preko dogovorenog sustava znakova, odnosno komunicirati znači dijeliti informaciju s drugima čime se sugovornici međusobno obogaćuju." Učenički radovi bit će izloženi u atriju Komercijalno-trgovačke škole Split i svi su ih dobrodošli razgledati 15.11.2023. od 10:30 - 16:30. Vaše organizatorice abecednim redom kako slijedi: Magda Barišić, Lucija Čapalija, Vanja Perković, Ivana Prezzi, Antonija Slavica i ravnateljica Mirela Maričić
U korelaciji strukovnih predmeta i općeobrazovnog predmeta Geografija, učenici svih razreda Komercijalno-trgovačke škole Split dobili su zadatak vezan uz komunikaciju.
Učenici prvih razreda skicirali su strip dodijeljene etape povijesnog razvoja poslovnih komunikacija. Članovi u timu su trebali:
- pročitati dobivenu etapu povijesnog razvoja poslovnih komunikacija
- prije izrade stripa svaki član tima je trebao zapisati na papir najmanje 3 ideje o koncepciji stripa
- potom su papire izmijenili jedni s drugima te odabirali najbolju ideju tekonačnu koncepciju stripa
- skicirali su strip na primjeru dogovorene koncepcije uz korištenje dobivenih sličica
Cilj je uvesti suvremenu informacijsko-komunikacijsku tehnologiju (IKT) u procese učenja i poučavanja u srednjim školama pa su učenici drugih i trećih razreda dobili složenije zadatke te su u sklopu Geografije izradili putopis u ArcGis alatima. Pri tome su ostvarili ishode međupredmetnih tema IKT-a:
- (ikt A.4.1.) učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju
- (ikt C.4.1.) učenik samostalno provodi složeno istraživanje radi rješenja problema u digitalnome okružju
- (ikt D.4.1.) učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti
Maturanti su uporabom StoryMaps alata povezali kulturnu baštinu našeg kraja sa kulturnom baštinom iz drugih krajeva svijeta. Kulturne razlike obogaćuju. Na ovaj način učenik ostvaruje ishode međupredmetne teme osobnog i socijalnog razvoja (osr C.5.4.):
-analizira vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet
-analizira i kritički se odnosi prema iskustvima svoje i drugih kulturnih zajednica
-živi u skladu s vrijednostima i kulturom svoje zajednice poštujući kulturni identitet drugih
Svi su se učenici učili kako učiti i ostvarili ishode primjena strategija učenja i upravljanja informacijama kao što su:
(uku A.4/5.1.) 1.Upravljanje informacijama
- učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
(uku A.4/5.2. ) 2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema
- učenik se koristi različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjuje u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja
(uku A.4/5.3.) 3. Kreativno mišljenje
- učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala
KonTaŠ?
https://kontash.com/
PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
Erasmus + projekt
Poziv učenicima
Obavijest o selekcijskom intervjuu
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.
Izložba “Poduzetničke boje”
Split, KTŠS, 11. travnja 2019.
Marketing za male i srednje poduzetnike
Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)
Projekti |
strukovno obrazovanje |