preskoči na sadržaj

Komercijalno-trgovačka škola Split

 > Naslovnica
OBAVIJEST O promjeni telefonskih brojeva Škole

 

PEDAGOŠKA SLUŽBA (pedagog, psiholog, voditelj)  091/38 03 947

REFERADA ZA UČENIKE I RODITELJE (potvrde, duplikati svjedodžbi...)  095/38 22 346

KNJIŽNICA   095/34 38 319

 

Ostale službe:

RAČUNOVODSTVO  095/38 35 697

TAJNIK                   095/37 86 238

RAVNATELJ             021/38 68 29


Vijesti

U STUDENOM SE DRUŽIMO S NAPOLEONOM

Autor: Vanja Perković, 31. 10. 2023.

Primjer dobre prakse inovativnih metoda poučavanja

Pripremile: Ivana Prezzi i Romana Rodin

Povijest je jedan od sastavnih elemenata kulture.  Priče iz povijesti dio su kulturnog identiteta. Poslovna kultura zasniva se na kultrnom identiteu neke zemlje. U korelaciji jezika i predmeta struke, Romana Rodin prof. engleskog i njemačkog jezika, Vina Bezić, prof. engleskog i talijanskog jezika i Ivana Prezzi, nastavnica ekonomske grupe predmeta u studenom će odvesti učenike na projekciju filma Napoleon. Napoleon je epski akcijski spektakl koji detaljno prikazuje uspon i pad legendarnog francuskog cara Napoleona Bonapartea, kojeg glumi dobitnik Oscara Joaquin Phoenix. Uz zadivljujuću pozadinu velike filmske produkcije iza koje stoji legendarni redatelj Ridley Scott, film bilježi Bonaparteov neumorni put do moći kroz ovisnost, nestabilni odnos s njegovom jedinom pravom ljubavi, Josephine, prikazujući njegovu vizionarsku vojnu i političku taktiku.

https://slike.blitz-cinestar.hr/Trejleri/NAPOLEON_HR_NOVI.mp4

Poslovna kultura Francuza

Poduzeća u Francuskoj karakteriziraju se kao visoko organizirana i hijerarhijski strukturirana s jasno definiranom pozicijom i moći. Odluke se donose s vrha i posebno se cijeni profesionalnost. Također, Francuzi vole marljiv rad, ali ne vole radoholičare. Poslovni sastanci se odvijaju prema dogovorenom dnevnom redu, a odluke i pravila donosi šef. Također, na poslovnim sastancima se posebno poštuje raspored sjedenja i ulaska na sastanak. Isto tako, poštuje se unaprijed sastavljen tijek sastanka i posao se odvija prilično sporo. Sastanci se odvijaju u formalnom okruženju, a poslovni obroci se obično odvijaju u restoranima, a ne u kafićima ili barovima. Na početnim fazama pregovaranja su uobičajeni poslovni ručkovi i večere radi uspostavljanja dugoročnih veza. Isto tako, na formalnim sastancima nije uobičajeno proturječiti šefu. U poslovnom svijetu se izrazito cijeni točnost. Nužno je zakazati termin sastanka pismenim putem ili telefonom, najčešće u dogovoru s tajnicom dva tjedna unaprijed. Također, jako je bitan stil odijevanja u poslovnom svijetu. Muškarci uglavnom nose svečana i uredna odjela i kravate, a žene modernu i pristojnu odjeću. Važna karakteristika francuske poslovne kulture je naglasak na uljudnost i formalnost, a posebice u komunikaciji. Izravni su u komunikaciji i jako je važan kontakt očima. Također, iako većina zna engleski, ne vole ga koristiti na sastancima, nego uvijek koriste francuski jezik. (Izvor: V. Stuburić, Važnost kulture u poslovnom okruženju, Osijek, 2021.)

Nadahnuti filmom, učenici mogu prepoznati ostavštinu navedenog povijesnog razdoblja na suvremenu poslovnu kulturu Francuza. Za domaći rad učenici će navesti scene iz filma iz kojih se vidi sljedeće:

  • jasno hijerarhijski strukturirana i definirana pozicija moći Napoleona
  • situacije u kojoj Napoleon donosi odluke
  • poštivanja formalnosti prilikom susreta sa Napoleonom
  • formalnost u odijevanju
  • naglasak kontakta očima u pojedinoj sceni

Svoje uratke na hrvatskom i engleskom jeziku predat će profesoricama Bezić, Rodin i Prezzi na ocjenjivanje.

Na ovaj način učenici ostvaruju sljedeće ishode:

EJSS Ishodi:

a.1.3. učenik prilagođava prozodiju različitim komunikacijskim situacijama

b.1.1. učenik raspravlja o informacijama o zemljama ciljnoga jezika i drugim kulturama.

c.1.4. učenik izabire različite tehnike kreativnoga izražavanja i koristi se njima: tumači i vrednuje postojeće i osmišljava nove ideje povezane s osobnim iskustvima i poznatim temama.

Strukovni predmet Poslovne komunikacije, ishodi:

- prepoznati različite kulture, običaje i tradicije

- prepoznati utjecaj francuske povijesti na francusko društvo

- prepoznati kulturološki utjecaj na poslovno komuniciranje

MPT UČITI KAKO UČITI

Upravljanje informacijama

A.4/5.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.

Kreativno mišljenje

A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja.

Na ovaj način učenik ostvaruje i  ishode međupredmetne teme  osobnog i socijalnog razvoja (osr C.5.4.):

- analizira vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet

- analizira i kritički se odnosi prema iskustvima svoje i drugih kulturnih zajednica

- živi u skladu s vrijednostima i kulturom svoje zajednice poštujući kulturni identitet drugih




KonTaŠ?

Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala

KonTaŠ?

https://kontash.com/

                
ali i preko društvenih mreža:

  

 

 

ERASMUS+

 

 

 

PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
 
Erasmus + projekt
Poziv učenicima 
Obavijest o selekcijskom intervjuu 
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
 

 

 

na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.

UPISI

PROJEKTI

Save, be happy! šk.god.2022./2023.

 

Projekt Come, See, Learn... dobio je europsku oznaku kvalitete 

 

PODUZETNIŠTVO

Izložba “Poduzetničke boje”

Split, KTŠS, 11. travnja 2019.

Marketing za male i srednje poduzetnike

Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)

 

CARNET

ZNAŠ LI SE ZAŠTITITI NA INTERNETU ?

Korisni linkovi
EU projekti

 

CMS za škole logo
Komercijalno-trgovačka škola Split / A. G. Matoša 60, HR-21000 Split / ss-kom-trg-st.skole.hr / ured@ss-kom-trg-st.skole.hr
preskoči na navigaciju