UMJETNOST U MARKETINGU
Autor: Vanja Perković, 10. 2. 2024.
Školski projekt kao primjer dobre prakse inovativnih metoda poučavanja Inspirirane popularnom BBC-ijevom dokumentarnom serijom Fake or Fortune, odlučile smo da školski projekt Prošlost u budučnosti: Tradicija koja inspirira završi oglašavanjem fiktivnih tvrtki naših učenika. „Keep advertising and advertising will keep you!“ Tommy Dewar
Isječak iz dokumentarca pogledajte ovdje: https://www.youtubetrimmer.
Naime, u dokumentarcu se spominje Tommy Dewar, osnivač poznatog branda Dewar's Whiskey. Tommy Dewar bio je uspješan prodavač s okom za neobične marketinške tehnike. Godine 1891., davno prije društvenih mreža, telefona ili komercijalnih marketinških kompanija, transformirao je škotski viski u jedan od prvih svjetskih brendova. Početkom 1900-ih izrekao je: „Keep advertising and advertising will keep you!“ Izjava je to koja vrijedi i danas. Dewar je bio istinski pionir oglašavanja. Uvijek je razmišljao o novim idejama. Pionirske marketinške inicijative ogledale su se i kroz oglašavanje putem umjetnina poznatih likovnih umjetnika toga doba. Najpoznatiji je možda The Monarch of the Glen, Sir Edwin Landseer, viktorijanska umjetnost, korišten upravo u marketinške svrhe oglašavanja tog poznatog škotskog pića.
The Monarch of the Glen
Na isti način, naši su se maturanti inspirirali umjetninama naših i stranih poznatih umjetnika i izradili čitavu knjigu Umjetnosti u marketingu. Uživajte u njihovim radovima: https://read.bookcreator.com/
Nositeljice projekta abecednim redom kako slijedi: Magda Barišić, Lucija Čapalija, Vanja Perković, Ivana Prezzi i ravnateljica Mirela Maričić
Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala
KonTaŠ?
https://kontash.com/
PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
Erasmus + projekt
Poziv učenicima
Obavijest o selekcijskom intervjuu
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.
Izložba “Poduzetničke boje”
Split, KTŠS, 11. travnja 2019.
Marketing za male i srednje poduzetnike
Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)
Projekti |
strukovno obrazovanje |