preskoči na sadržaj

Komercijalno-trgovačka škola Split

 > Naslovnica
OBAVIJEST O promjeni telefonskih brojeva Škole

 

PEDAGOŠKA SLUŽBA (pedagog, psiholog, voditelj)  091/38 03 947

REFERADA ZA UČENIKE I RODITELJE (potvrde, duplikati svjedodžbi...)  095/38 22 346

KNJIŽNICA   095/34 38 319

 

Ostale službe:

RAČUNOVODSTVO  095/38 35 697

TAJNIK                   095/37 86 238

RAVNATELJ             021/38 68 29


Vijesti

Logo učeničke zadruge „Butiga“ povodom proslave Sv.Duje

Autor: Vanja Perković, 10. 5. 2024.

Primjer dobre prakse inovativnih metoda poučavanja

Izradile: Margareta Glavurtić i Ivana Prezzi

Školska učenička zadruga Butiga iz Komercijalno-trgovačke škole u Splitu predstavlja sjajan primjer integracije teorije i prakse u obrazovanju budućih komercijalista. Izrađivanje suvenira poput para u splitskoj nošnji nije samo stvar praktičnog rada već i prilika za razvoj širokog spektra vještina kod učenika.

Metodička uputa u korelaciji predmeta struke i rada učeničke zadruge koju vodi školska knjižničarka omogućuje učenicima da kroz praktičan rad razvijaju kreativnost, dizajnerske vještine te razumijevanje marketinškog identiteta. Važno je poticati suradnju i otvorenu razmjenu ideja među učenicima kako bi postigli što kvalitetnije rezultate.

Prvo, izrada suvenira omogućuje učenicima da primijene znanje stečeno u stručnim predmetima kao što su dizajn, marketing i prodaja. Kroz ovaj praktičan rad, učenici ne samo da razvijaju tehničke vještine izrade suvenira, već i stječu uvid u procese vezane uz trgovinu i poslovanje.

Drugo, prezentacija suvenira na štandu omogućuje učenicima da usavrše svoje komunikacijske i prezentacijske vještine. Komunikacija s potencijalnim kupcima, objašnjavanje proizvoda i njihovih karakteristika, kao i persuazivno uvjeravanje kupaca da kupe proizvod, sve su to ključne vještine koje će im koristiti u budućim poslovnim situacijama.

Također, izrada loga zadruge povezana je s marketinškim aspektom projekta. Učenici se upoznaju s važnošću vizualnog identiteta i brendiranja, učeći kako dizajnirati prepoznatljiv logo koji će predstavljati njihovu zadrugu na tržištu suvenira. Logo koji je izrađen povodom slavlja Sv. Duje, zaštitnika grada Splita, predstavlja sjajan primjer kako se povijesna i kulturna baština može integrirati u marketinške strategije. Ovaj logo nije samo simbol učeničke zadruge, već i odražava duboku povezanost s lokalnom tradicijom i identitetom grada. Kroz proces dizajniranja ovog loga, učenici su imali priliku istraživati povijest i kulturnu vrijednost Splita te naučiti kako kreativno interpretirati te elemente u marketinškom kontekstu. Ovaj aspekt dodatno obogaćuje njihovo iskustvo učenja i razvoj marketinških kompetencija u realnom okruženju.

Cilj ove aktivnosti u trajanju od 2 školska sata je bio dizajnirati logo kroz praktičnu primjenu na primjeru izrade loga za školsku učeničku zadrugu Butiga povodom proslave Sv. Duje. Aktivnost se odvijala kroz sljedeće korake:

1. Uvod (10 minuta)

Nastavnica struke je održala kratko predavanje o važnosti loga u brendiranju i marketinškom identitetu.

Predstavila je temu izrade loga za školsku učeničku zadrugu Butiga povodom proslave Sv. Duje.

2. Brainstorming i istraživanje (15 minuta)

Učenici su potaknuti da istraže simbole i motive povezane s gradom Splitom i proslavom Sv. Duje.

Skicirali su  ideje na papiru te razmijenili svoje prijedloge međusobno.

3. Skiciranje ideja (30 minuta)

Učenici su skicirali tri različite ideje za logo koristeći papir, olovke i kolaž.

Potaknuti su da razmišljaju o jednostavnim, ali prepoznatljivim dizajnima koji će komunicirati temu i identitet zadruge.

4. Odabir i razrada (20 minuta)

Učenici su odabrali  ideju za daljnju razradu.

5. Finalna izrada (30 minuta)

Učenici su prenijeli  svoj odabrani dizajn u digitalni oblik (koristeći se programskim rješenjem Canva).

6. Prezentacija i evaluacija (15 minuta)

Prezentirali su svoj logo ostalim članovima grupe i razmjenili ideje među ostalim učenicima.

Nakon kraće diskusije odabran je logo za učeničku zadrugu - UZ „Butiga“.

                            

Izradila učenica Vlatka Knežević, 4.n

 

Kroz sve ove aktivnosti, učenici ne samo da razvijaju konkretne vještine potrebne za buduće poslovne izazove, već također stječu vrijedna iskustva koja će im pomoći da se bolje pripreme za ulazak na tržište rada. Učenička zadruga Butiga očigledno pruža platformu za praktičnu primjenu teoretskih koncepta, što je ključno za sveobuhvatno obrazovanje komercijalista.




KonTaŠ?

Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala

KonTaŠ?

https://kontash.com/

                
ali i preko društvenih mreža:

  

 

 

ERASMUS+

 

 

 

PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
 
Erasmus + projekt
Poziv učenicima 
Obavijest o selekcijskom intervjuu 
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
 

 

 

na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.

UPISI

PROJEKTI

Save, be happy! šk.god.2022./2023.

 

Projekt Come, See, Learn... dobio je europsku oznaku kvalitete 

 

PODUZETNIŠTVO

Izložba “Poduzetničke boje”

Split, KTŠS, 11. travnja 2019.

Marketing za male i srednje poduzetnike

Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)

 

CARNET

ZNAŠ LI SE ZAŠTITITI NA INTERNETU ?

Korisni linkovi
EU projekti

 

CMS za škole logo
Komercijalno-trgovačka škola Split / A. G. Matoša 60, HR-21000 Split / ss-kom-trg-st.skole.hr / ured@ss-kom-trg-st.skole.hr
preskoči na navigaciju