preskoči na sadržaj

Komercijalno-trgovačka škola Split

 > Naslovnica
OBAVIJEST O promjeni telefonskih brojeva Škole

 

PEDAGOŠKA SLUŽBA (pedagog, psiholog, voditelj)  091/38 03 947

REFERADA ZA UČENIKE I RODITELJE (potvrde, duplikati svjedodžbi...)  095/38 22 346

KNJIŽNICA   095/34 38 319

 

Ostale službe:

RAČUNOVODSTVO  095/38 35 697

TAJNIK                   095/37 86 238

RAVNATELJ             021/38 68 29


Vijesti

I NAŠI UČENICI U DIGITALNOM INOVACIJSKOM INKUBATORU 2024.

Autor: Vanja Perković, 25. 3. 2024.

 

 

 

 

Digitalni Inovacijski Inkubator je online inkubator za razvoj kreativnog potencijala učenika i stvaranje nove vrijednosti.

S ciljem aktivnog stvaranja novih generacija kreativaca i inovatora koji mijenjaju svijet, Digitalni Inovacijski Inkubator potiče učenike na kreativno promišljanje i angažman oko osmišljavanja ideja i razvoja inovativnih projekata.

Digitalni Inovacijski Inkubator je online projekt Instituta za inovacije na platformi stellarplatform.com koji je pokrenut kako bi učenike potaknuo na kreativno promišljanje i angažirao ih oko osmišljavanja ideja i razvoja projekata.

Svrha Digitalnog Inovacijskog Inkubatora je:

  • aktivno poticati kreativno i apstraktno promišljanje
  • stimulirati kreativnost, poduzetnički duh i stvaranje vrijednosti
  • educirati učenike o ključnim konceptima, znanjima i vještinama budućnosti
  • promovirati timski rad i zajedništvo unutar razreda
  • omogućiti učenicima da pokažu proaktivnost i odgovornost u izvannastavnim aktivnostima.

 

Digitalni Inovacijski Inkubator projekt je koji traje od ožujka do srpnja i vodi učenike i njihove mentore kroz strukturirani proces od ukupno 5 faza:

  1. Prijave učenika u inkubator (do 23.03.2024.) Mentor motivira učenike i prijavljuje ih putem weba i na stellarplatform.
  2. Edukacijski program (od 25.03.2024. i kroz cijelo vrijeme trajanja projekta) On-line predavanja i podcasti uspješnih poduzetnika i stručnjaka iz prakse.
  3. Prijava timova na natječaj (25.03. – 10.04.2024.) Učenici se povezuju oko ideja i formiraju projektne timove, a mentor prijavljuje projekt svog tima na natječaj na stellarplatform.com.
  4. Razvoj projekata (11.04. – 02.06.2024.) Tijekom natječaja timovi će prolaziti kroz nekoliko ciklusa on-line zadataka, a kako bi ideje pretvorili u projekte.
  5. Prezentacije i proglašenje pobjednika (04.07.2024). Prezentacije najboljih timova i odabir tri najuspješnija koji će biti i nagrađeni.

Edukativni dio inkubatora fokusira se na edukaciju i razvoj ključnih znanja i vještina učenika koje će oblikovati budućnost. Osim toga, cilj je prenijeti uspješne i inspirativne priče iz prakse od strane vodećih profesora, stručnjaka i poduzetnika koje će motivirati učenike i potaknuti ih da razmišljaju o idejama i rješenjima koje mogu stvoriti vrijednost i unaprijediti svijet u kojem živimo.

Kako bi učenici tijekom Inkubatora, osim novih znanja, stekli i razvili nove vještine te se povezali u timove - formirali su se natječaji u kojem timovi vlastite ideje pretvaraju u konkretne projekte. Cilj je da kroz natječaj timovi prođu kroz proces stvaranja nove vrijednosti (u formi projekta), a kako bi kroz praktičan rad izrazili vlastitu kreativnost.

U Digitalnom Inovacijskom Inkubatoru mogu sudjelovati učenici svih srednjih škola u Hrvatskoj koji su se prijavili u Digitalni inovacijski inkubator. Cilj je da se učenici međusobno povežu oko ideja i tema koje ih interesiraju te formiraju timove. Projektne timove formiraju mentori. Timovi prolaze kroz cjeloviti proces razvoja inovacijskih projekata, a u čemu im pomažu strukturirani zadatci te feedback mentora Instituta za inovacije.

Tijekom natječaja timovi prolaze kroz nekoliko ciklusa zadataka koji im pomažu da od ideje formiraju konkretna rješenja i projekte.

Zadatci se fokusiraju na sljedeća područja:

  1. Analiza i opis problema (koji se želi riješiti) - cilj je identificirati i analizirati dubinu i širinu problema koji se želi riješiti potencijalnim korisnicima.
  2.  Opis i razrada ideje/rješenja - cilj je razraditi i opisati ideju koja ima i novost i smislenost te korisnicima zaista rješava problem do kojeg im je stalo.
  3. Analiza i opis potencijalih korisnika/kupaca - cilj je identificirati i analizirati skupine potencijalnih korisnika kako bi razumjeli njihove perspektive na problem i rješenje.
  4. Komunikacija proizvoda/usluge potencijalnim korisnicima - cilj je razraditi pristup i priču u komunikaciji (prodaji) proizvoda ili usluge prema potencijalnim korisnicima.

Učenici su putem stellarplatform.com dobili pristup on-line sadržajima (predavanjima i podcastima) koje mogu pratiti u bilo koje vrijeme. Svi zadatci distribuiraju se kroz stellarplatform.com, a tamo ujedno i svaki mentor učitava rješenja svojih timova. Po završetku svakog ciklusa timovi dobiju feedback na učitano rješenje kako bi što uspješnije savladali proces razvoja projekta.

Šest odabranih timovi u velikom finalu prezentirat će svoje projekte pred stručnim žirijem koji će vrednovati originalnost i unikatnost projekta, smislenost i korisnost projekta i očekivani utjecaj koji projekt može ostvariti na korisnike. Tri najbolja tima očekuju vrijedne nagrade.

Digitalnom Inovacijskim Inkubatoru i ove godine pridružili su se i učenici naše škole koje je njihova mentorica Marija Istenić formirala u deset timova: GalijaKazavankaKamivaLamourLumaMangabProLuRoelVaLu i Zeko. Učenici su prepuni ideja… neki bi uvođenjem novog proizvoda povećali konkurentnost na tržištu u već postojećim djelatnostima dok bi neki od njih krenuli u poduzetničke projekte sa posve novim idejama. Pod budnim  okom svoje mentorice učenici otvaraju noćni klub u kojem ćete uživati u cabaret predstavama, imati  besplatno piće dobrodošlice i švedski stol tijekom cijele večeri, restoran u kojem će domaći i strani gosti moći probati domaće i tradicionalne okuse uz mnoštvo pogodnosti, slastičarnicu u kojoj ćete uživati u domaćim i zdravim slasticama prilikom proslave svečanih događaja, ali i opustiti se i družiti s prijateljima. Učenici otvaraju radionicu u kojoj korisnici samostalno izrađuju personalizirani nakit, proizvode ekološki razgradivu svečanu odjeću, električne role kao ekološki prihvatljiv proizvod idealan za brzo i efikasno kretanje po gradu i za izbjegavanje prometnih gužvi, detektor čistoće zraka koji osim što upozorava na lošu kvalitetu zraka kada je prisutna ispusti osvježavajući miris koji dezinficira prostor, pametnu torbu sa ugrađenim punjačem za mobitel i sa LED svjetlima unutar nje. Ima tu još hvale vrijednih ideja, ali za sada moraju ostati tajna. A našim učenicima poželimo sreću.

Autor: Marija Istenić, prof. savjetnik




KonTaŠ?

Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala

KonTaŠ?

https://kontash.com/

                
ali i preko društvenih mreža:

  

 

 

ERASMUS+

 

 

 

PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
 
Erasmus + projekt
Poziv učenicima 
Obavijest o selekcijskom intervjuu 
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
 

 

 

na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.

UPISI

PROJEKTI

Save, be happy! šk.god.2022./2023.

 

Projekt Come, See, Learn... dobio je europsku oznaku kvalitete 

 

PODUZETNIŠTVO

Izložba “Poduzetničke boje”

Split, KTŠS, 11. travnja 2019.

Marketing za male i srednje poduzetnike

Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)

 

CARNET

ZNAŠ LI SE ZAŠTITITI NA INTERNETU ?

Korisni linkovi
EU projekti

 

CMS za škole logo
Komercijalno-trgovačka škola Split / A. G. Matoša 60, HR-21000 Split / ss-kom-trg-st.skole.hr / ured@ss-kom-trg-st.skole.hr
preskoči na navigaciju