MEĐUŽUPANIJSKI SAJAM VJEŽBENIČKIH TVRTKI
Autor: Vanja Perković, 12. 4. 2024.
Ekonomska i upravna škola Split u petak 12. travnja 2024. organizirala je prvi međužupanijski sajam vježbeničkih tvrtki koji je okupio srednje škole od Zadra do Dubrovnika.
Svrha sajma je razvijanje učeničkih kompetencija te poticanje inovativnosti i kreativnosti u poduzetničkim idejama i mogućim budućim pothvatima.
ni važnosti promicanja zanimanja u sektoru Ekonomija i trgovina, ovim sajamskim događajem još jednom je istaknut značaj razvoja poduzetničkih kompetencija učenika kroz poslovanje vježbeničkih tvrtki.
Cilj sajma usmjeren je na jačanje svijesti učenika o održivom razvoju i potrebi razvijanja poduzetničkih ideja koje se temelje na društveno odgovornom poslovanju. Stoga se sajam organizirao i provodio pod sloganom „Rasti održivo i čuvaj naš Jadran!“.
Temom sajma naglašena je važnost održivog poslovanja kao poslovnog pristupa koji omogućuje stvaranje dugoročnih vrijednosti u poslovanju.
Predstavljajući nastavni predmet Vježbeničku tvrtku i Strukovne vježbe kao simulaciju stvarnog poslovanja, na sajmu je sudjelovalo 10 škola iz četiriju županija: Srednja škola Vela Luka, Srednja škola ”Tin Ujević” Vrgorac, Srednja škola Biograd na Moru, Srednja škola Ivana Meštrovića Drniš, Ekonomsko-birotehnička i trgovačka škola Zadar, Ekonomska i trgovačka škola Dubrovnik, Ekonomska škola Šibenik, Srednja škola Ivana Lucića Trogir, Ekonomska i upravna škola Split kao domaćin i naša Komercijalno-trgovačka škola Split.
Učenice naše škole Antea Šišeta i Klara Vrkić sa svojom mentoricom Marijom Istenić predstavile su se tvrtkom Lavandeli d.o.o. koja se bavi trgovinom proizvodima od lavande
Za vrijeme trajanja sajma natjecateljski su timovi u prostorijama škole te u vanjskim šatorima, podignutim za ovu prigodu, prezentirali proizvode i usluge svoje vježbeničke tvrtke i pri tom nastojali privući pozornost posjetitelja i potencijalnih kupaca atraktivnim promotivnim materijalima i uspješnim prezentacijskim vještinama svog tima.
Za obavljanje aktivnosti tijekom Sajma učenici su trebali:
- pripremiti promotivni materijal za uređenje štanda
- pripremiti obrasce za sajamsko poslovanje (narudžbenicu i račun)
- pripremiti portfolio promotivnih materijala za Prosudbeno povjerenstvo
- izraditi plakat na zadanu temu
- ponijeti predmet iz svog kraja koji je povezan s temom Sajma: Rasti održivo i čuvaj naš Jadran! koji su planirali ponuditi na dražbi u sklopu Sajma
Sudionici sajma predstavili su se kroz nekoliko kategorija:
- uređenje i izlaganje na štandu
- prezentiranje proizvoda/usluge vježbeničke tvrtke koju predstavljaju
- predstavljanje promotivnih materijala
- rad s poslovnom dokumentacijom kroz aktivnosti kupoprodajnog procesa
- predstavljanje i prodaja autohtonog proizvoda na dražbi
- predstavljanje primjera društveno odgovornog poslovanja putem plakata
U sklopu sajamskih aktivnosti imali su i aktivnosti kupoprodajnog procesa te su učenici trebali popuniti obrasce narudžbenice i izlaznog računa.
Tijekom Sajma organizirana je i izložba pod nazivom Rasti održivo i čuvaj naš Jadran! te su natjecateljski timovi na izložbenim panoima izložili izrađene plakate kojima su učenici trebali predstaviti doprinos poslovanja svoje vježbeničke tvrtke i prezentirati svoje viđenje održivog razvoja i očuvanja Jadrana.
Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala
KonTaŠ?
https://kontash.com/
PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
Erasmus + projekt
Poziv učenicima
Obavijest o selekcijskom intervjuu
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.
Izložba “Poduzetničke boje”
Split, KTŠS, 11. travnja 2019.
Marketing za male i srednje poduzetnike
Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)
Projekti |
strukovno obrazovanje |