preskoči na sadržaj

Komercijalno-trgovačka škola Split

 > Naslovnica
OBAVIJEST O promjeni telefonskih brojeva Škole

 

PEDAGOŠKA SLUŽBA (pedagog, psiholog, voditelj)  091/38 03 947

REFERADA ZA UČENIKE I RODITELJE (potvrde, duplikati svjedodžbi...)  095/38 22 346

KNJIŽNICA   095/34 38 319

 

Ostale službe:

RAČUNOVODSTVO  095/38 35 697

TAJNIK                   095/37 86 238

RAVNATELJ             021/38 68 29


Vijesti

Uveli smo učenike u svijet umjetne inteligencije

Autor: Vanja Perković, 16. 9. 2024.

Izradile: Ivana Prezzi i Magda Barišić, šk. god. 2024./2025.

Ovaj scenarij poučavanja primjer je dobre prakse inovativnih metoda poučavanja u školi u sklopu CARNET-ovog projekta BrAIn.

Cilj je doprinijeti kvaliteti i duljini vremena koje učenici provode u odgojno-obrazovnom procesu kroz integraciju digitalnih tehnologija za uspostavu personaliziranog pristupa učenju i poučavanju te kroz razvoj kurikuluma i digitalnog obrazovnog sadržaja iz područja digitalnih tehnologija u nastajanju. Učenici će kroz ovaj scenarij i njemu slične razviti svoje digitalne i suradničke vještine te kritički pristupiti informacijama, što je ključno za njihovu budućnost u digitalnom svijetu. 

Nastavni predmet: Umjetna inteligencija

Cjelina: Osnove umjetne inteligencije (UI)
Trajanje: 6 školskih sati (3 blok sata)
 

Ishodi učenja:

  • prepoznati ključne ličnosti i događaje u povijesti UI
  • razlikovati osnovne pojmove i primjene UI
  • kritički analizirati i prilagoditi informacije korištenjem ai alata
  • izraditi i prezentirati digitalne sadržaje koristeći AI alate
  • razviti suradničke vještine i vještine prezentiranja

Tijek nastavnog procesa:

1. Blok sat (1. i 2. školski sat): Uvod i istraživanje

Uvod:

  • Prezentacija nastavnika: Nastavnik pomoću PowerPoint prezentacije uvodi učenike u osnove umjetne inteligencije, objašnjava ključne pojmove i povijesni razvoj UI. Učenici dobivaju pregled najvažnijih osoba u povijesti UI poput Alana Turinga i Johna McCarthyja. Pogledaj prezentaciju PREZENTACIJA

Zadaci za učenike:

  • Zadatak 1: Učenici koriste ChatGPT alat kako bi zatražili dodatne informacije o Alanu Turingu, Johnu McCarthyju i drugim ključnim osobama u povijesti UI.
  • Zadatak 2: Učenici prikupljene informacije sažimaju i prilagođavaju za prezentaciju koristeći ChatGPT alat.

Aktivnosti:

  • Učenici rade u grupama, pretražuju informacije, razgovaraju i prilagođavaju sadržaj.
  • Nastavnik pomaže i usmjerava učenike tijekom rada.

2. Blok sat (3. i 4. školski sat): Izrada prezentacije

Uvod:

  • Prezentacija nastavnika: Nastavnik objašnjava kako koristiti alat Slidego za izradu PowerPoint prezentacija. Učenici dobivaju upute za izradu prezentacije na temu Osnove UI.

Zadaci za učenike:

  • Izrada prezentacije: Učenici koriste Slidego ili dr. AI alat  za izradu PowerPoint prezentacije na temu Osnove UI. U prezentaciju uključuju prilagođene tekstove iz prethodnog zadatka, kao i stvarne primjere primjene UI (npr. preporučivanje proizvoda na Amazonu ili eBayu).
  • Dodatni zadatak: Učenici nadopunjuju prezentaciju svojim stvarnim iskustvima s UI.

Aktivnosti:

  • Učenici rade u grupama na izradi prezentacije.
  • Nastavnik nadzire rad učenika, pruža povratne informacije i pomoć po potrebi.

3. Blok sat (5. i 6. školski sat): Prezentacija i evaluacija

Uvod:

  • Priprema za prezentaciju: Učenici pripremaju završne detalje svojih prezentacija i uvježbavaju prezentiranje.

 

Aktivnosti:

  • Prezentacija rada: Predstavnik svake grupe izlazi pred razred i prezentira uradak svoje grupe, objašnjavajući koji alat su koristili za izradu prezentacije putem AI (Slidego ili dr.) i objašnjavajući kako su je dodatno obogatili sadržajem koji im nije ponudila UI.
  • Evaluacija: Prezentirane uratke ocijenit će ostali timovi.
  • Samovrednovanje: Nakon evaluacije, uzimajući u obzir komentare svojih kolega, učenici će sami vrednovati svoje uratke.

Kriteriji za ocjenjivanje prezentacija:

  • Usvojenost znanja:
    • Odličan (5): Učenik povezuje usvojeno znanje s drugim sličnim sadržajima.
    • Vrlo dobar (4): Učenik poznaje sve nastavne sadržaje, ali ih ne povezuje sa sličnim sadržajima.
    • Dobar (3): Učenik poznaje osnovne pojmove.
    • Dovoljan (2): Učenik se prisjeća osnovnih pojmova uz pomoć nastavnika.    

   

 




KonTaŠ?

Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala

KonTaŠ?

https://kontash.com/

                
ali i preko društvenih mreža:

  

 

 

ERASMUS+

 

 

 

PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
 
Erasmus + projekt
Poziv učenicima 
Obavijest o selekcijskom intervjuu 
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
 

 

 

na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.

UPISI

PROJEKTI

Save, be happy! šk.god.2022./2023.

 

Projekt Come, See, Learn... dobio je europsku oznaku kvalitete 

 

PODUZETNIŠTVO

Izložba “Poduzetničke boje”

Split, KTŠS, 11. travnja 2019.

Marketing za male i srednje poduzetnike

Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)

 

CARNET

ZNAŠ LI SE ZAŠTITITI NA INTERNETU ?

Korisni linkovi
EU projekti

 

CMS za škole logo
Komercijalno-trgovačka škola Split / A. G. Matoša 60, HR-21000 Split / ss-kom-trg-st.skole.hr / ured@ss-kom-trg-st.skole.hr
preskoči na navigaciju