2020-10-15 23:02:27 POVEŽIMO SE UMJETNOŠĆU Prošle školske godine s učenicima trećih razreda pripremali smo izložbu povodom Svjetskog dana umjetnosti 15. travnja. Kako nas je korona spriječila, morali smo nažalost odustati od izložbe u sklopu eTwinning projekta Tulips to Tesla. Održavanje nastave po A modelu omogućuje nam da svoje ideje provedemo danas. Ostvarenje ishoda međupredmetne teme jako su važni za osobni i socijalni razvoj svakog pojedinca u društvu. Kulturne razlike obogaćuju i pružaju učeniku ostvarenje sljedećih ishoda:
Prema nastavnom planu i programu, prof. Prezzi u sklopu predmeta Tehnika vanjskotrgovinskog poslovanja obrađuje jedinicu Vanjskotrgovinski subjekti poput brokera, inozemnih distributera, jobbera, faktor agenta, a i banto trgovaca. Banto trgovac je posebna vrsta vanjskotrgovinskog posrednika koji je nastao u zemljama Dalekog Istoka (Kina, Japan). On obavlja poslove zastupnika, komisionara ili specijaliziranog posrednika za izvoz i uvoz. Ima dobar bonitet, dugu tradiciju i ugled u poslovnom svijetu svoje zemlje. Poznaje navike domaćih trgovaca, domaće tržište, jezik i običaje. Profesorice Barišić i Istenić u sklopu Strukovnih vježbi upravo ostvaruju ishode: vježbati kako dijeliti informacije, raspravljati o temama, razmjenjivati ideje, donositi odluke pokazati razumijevanje sličnosti i razlika između naših života, kulture i razlika u poslovanju vježbati vještine učenika 21. stoljeća i razvijati kulturnu svijestU sklopu eTwinning projekta Tulips to Tesla kojeg ostvarujemo s nizozemskim partnerima Delton College, Zwolle, Netherlands, učenici otkrivaju kako će kultura vjerojatno utjecati na svakodnevnu suradnju s kolegama, kupcima ili partnerima iz različitih regija. Svi navedeni ishodi također su u korelaciji i s ishodima nastavnog predmeta Marketing kod prof. Maričić. U sklopu nastavne jedinice Temeljna obilježja suvremenog marketinga nužno je posebno naglasiti kako je suvremeni marketing globalan te kako suvremene tehnologije omogućavaju i malim tvrtkama prisutnost na tržištima raznih zemalja. Ishodi navedene nastavne jedinice su: navesti obilježja suvremenog marketinga navesti primjer globalnog marketinga prezentirati pozitivne primjere prilagodbe marketinških aktivnosti kulturnim specifičnostima pojedine zemlje navesti primjere ekološkog i društveno odgovornog marketingaNa nastavi Hrvatskoga jezika prof. Čota s učenicima je odabrala predstavnike hrvatske književnosti koje će predstaviti svojim nizozemskim vršnjacima. Odabir je pao na Augusta Šenou, Antuna Gustava Matoša i Miroslava Krležu. Učenici su istraživali njihove najpoznatije i najljepše domoljubne citate, interpretativno čitali, zapisivali ih i zvučno snimali. Odgovarajuće citate povezivali su s umjetničkim djelima hrvatskog kipara Ivana Meštrovića i slikara Vlahe Bukovca. Ostvareni ishodi Hrvatskoga jezika su: SŠ HJ B./.1 - Učenik izražava svoj literarni doživljaj i obrazlaže stavove o književnim tekstovima A.Šenoe, A.G.Matoša i M.Krleže. Na satu informatike s prof. Perković učenici su odabrali odgovarajući alat, osmislili dizajn, uklopili istražene sadržaje, te izraditi i pohraniti digitalni sadržaj Ostvareni ishodi predmeta informatika: pronalazi podatke i informacije, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli svoje digitalne sadržaje u online okruženju surađuje i radi na projektu. učenik u suradničkome online okruženju na zajedničkom projektu analizira etička pitanja koja proizlaze iz korištenja računalnom tehnologijom
Cijeli koleracijski projekt „Povežimo se umjetnošću“ uz ostvarivanje međupredmetnih tema ostvaren je uz asistenciju prof Povijesti i Povijesti umjetnosti Kristine Stipica Najbolji učenički radovi objavljeni su u prilogu.
Profesorice: Ivana Prezzi, Magda Barišić, Vanja Perković, Marija Istenić, Mirela Maričić, Ivana Čota i Kristina Stipica
|
Trgovačka škola Split |