2020-10-25 22:31:20 SVJETSKI DAN ŠTEDNJE - primjer dobre prakse inovativnih metoda poučavanja Svjetski dan štednje obilježava se svake godine potkraj listopada u spomen na Prvi međunarodni kongres štedioničara održan 1924. u Milanu u povijesnome sjedištu banke Cassa di Risparmio. Sudionici kongresa usuglasili su se da je štednja prijeko potrebna za razvoj čovječanstva te je proglašen i Svjetski dan štednje kao prilog borbi protiv rasipništva, čime je istodobno započeto i razdoblje promišljanja o potrebi očuvanja postojećih resursa i promjeni načina njihove uporabe. Komercijalno-trgovačka škola Split, odlučila je obilježiti ovaj dan u duhu poduzetništva i ostvarenju ishoda međupredmetnih tema održivog razvoja:
Obrazovni ishodi Poduzetništvo: - objasniti osnovne namjene štednje - razviti svijest o potrebi očuvanja postojećih resursa - racionalno upravljati troškovima - planirati osobnu potrošnju - osmisliti individualnu štednjuU korelaciji sa predmetnim ishodima iz Poduzetništva, učenici su u suradnji s profesoricama iz Računovodstva i i Informatike izradili proračunsku tablicu izračuna kamate na štednju. (https://www.moj-bankar.hr/%C5%A0tednja-depoziti/Kalkulator) Obrazovni ishodi iz Računovodstva: razlikuje temeljne financijske pojmove (kamatna stopa, iznos kamata, oročena štednja...) izračunava iznos kamata na oročenu štednju uspoređuje iznos kamata s obzirom na vremenski rok i iznos rentne uplate prosuđuje značaj očuvanja resursa za vlastitu i opću dobrobit.Obrazovni ishodi iz Informatike: · - Analizira problem,određuje vrstu i opseg ulaznih podataka, razmatra načine rješavanja problema. Uočava zasebne cjeline i rastavlja problem na manje dijelove. Prikazuje postupak rješavanja problema u koracima. Prepoznaje u svojemu algoritmu osnovne algoritamske strukture:. Diskutira ispravnost algoritma te ga po potrebi mijenja.Izradile: Magda Barišić, Mirela Maričić, Marija Istenić, Ivana Prezzi i Vanja Perković Scenarij poučavanja |
Trgovačka škola Split |