2022-07-01 12:54:41 100 GODINA SPLITSKOG PODUZETNIŠTVA, TRGOVINE I ZANATSTVA U pripremi je školski projekt za sljedeću šk. god. 2022./2023. u korelaciji predmeta struke i općeobrazovnog predmeta Povijest. Nositeljice projekta su profesorice naše škole: Magda Barišić, Kristina Stipica, Ivana Prezzi, Vanja Perković i ravnateljica Mirela Maričić. Planira se izvanučionička nastava: Stručni razgled Dioklecijanove palače (listopad 2022.) te posjet Noći muzeja (siječanj 2023.) i sl. Projektna nastava u korelaciji predmeta omogućava nam ostvarivanje zadanih ishoda nastavnih predmeta i međupredmetnih tema. U okviru svih aktivnosti: − pratiti stručni razgled kroz Dioklecijanovu palaču te uočiti postojeću ponudu u palači − posjetiti Galeriju umjetnina i/ili neki muzej u sklopu Noći muzeja − istražiti što građani/turisti smatraju da nedostaje u turističkoj ponudi grada (anketni listić) − olujom ideja odabrati ponudu vlastite trgovačke ili uslužne djelatnosti − video isječcima zabilježiti doživljene prostore − osmisliti i pripremiti videa po timovima (movie maker) koji će prikazati kulturnu baštinu grada − prepoznati važnost i društvenu odgovornost očuvanja stambene i urbanističke baštine te skulpture u javnom prostoru te iste uklopiti u vlastitu ponudu − razvijati opću kulturu aktivnog slušanja, govorenja i pisanja − razvijati kreativnost, maštu, radoznalost, međusobnu komunikaciju, suradnju i odgovornost − primijeniti stečena znanja kako bi po timovima osmislili vlastitu turističku ponudu te je izložiti kroz ppt prezentaciju Način praćenja i provjera ishoda Vrednovanje za učenje: - praćenje rada i napretka timova, praćenjem njihova rada u online okruženju - e-portfolio Vrednovanje kao učenje: - vršnjačko vrednovanje rezultata rada timova - samovrednovanje Vrednovanje naučenog: - vrednovanje audio, video i/ili ppt prezentacija našeg grada i turističke ponude svakog pojedinog tima Ostvareni ishodi međupredmetnih tema: GRAĐANSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE C.5.3. Promiče kvalitetu života u zajednici. (Objašnjava društvenu isključenost.) (Reagira na društvenu isključenost i nasilno ponašanje.) OSOBNI I SOCIJALNI RAZVOJ A 5.1. Razvija sliku o sebi. A.5.2. Upravlja emocijama i ponašanjem. A.5.3. Razvija svoje potencijale. B.5.1. Uviđa posljedice svojih i tuđih stavova/postupaka/izbora. B.5.2. Suradnički uči i radi u timu. B.5.3. Preuzima odgovornost za svoje ponašanje. C.5.3. Ponaša se društveno odgovorno. ODRŽIVI RAZVOJ A.5.1. Kritički promišlja o povezanosti vlastitog načina života s utjecajem na okoliš i ljude. B.5.1. Kritički promišlja o utjecaju našeg djelovanja na Zemlju i čovječanstvo. B.5.2. Osmišljava i koristi se inovativnim i kreativnim oblicima djelovanja s ciljem održivosti. UPORABA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE A.4.1. Učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju. A.4.2. Učenik se koristi društvenim mrežama i mrežnim programima uz upravljanje različitim postavkama funkcionalnosti. C.4.2. Učenik samostalno provodi složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju. C.4.4. Učenik samostalno i odgovorno upravlja prikupljenim informacijama. D.4.1. Učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti. UČITI KAKO UČITI Upravljanje informacijama A.4/5.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema. Kreativno mišljenje A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja. Kritičko mišljenje A.4/5.4. Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje. Samovrednovanje/samoprocjena B.4/5.4. Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje. Emocije C.4/5.4. Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju. Suradnja s drugima D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć. ZDRAVLJE B.4.1.A Odabire primjerene odnose i komunikaciju. B.4.1.B Razvija tolerantan odnos prema drugima. B.5.1.B Odabire ponašanje sukladno pravilima i normama zajednice. Magda Barišić i Ivana Prezzi |
Trgovačka škola Split |