2023-10-29 14:13:09

GIS DAY 2023 - NAJAVA

Komercijalno-trgovačka škola Split, u sklopu međunarodnog GIS DAY-a 2023, https://www.gisday.com/en-us/overview, četvrtu godinu za redom, organizirala je događanje otvoreno za javnost. Ovogodišnje događanje smo posvetili komunikaciji i ostvarenju ishoda međupredmetnih tema osobnog i socijalnog razvoja, učiti kako učiti i IKT-a predviđenih kurikulumom.

"Komunikacija je proces razmjene informacija preko dogovorenog sustava znakova, odnosno komunicirati znači dijeliti informaciju s drugima čime se sugovornici međusobno obogaćuju."

Učenički radovi bit će izloženi u atriju Komercijalno-trgovačke škole Split i svi su ih dobrodošli razgledati 15.11.2023. od 10:30 - 16:30.

Vaše organizatorice abecednim redom kako slijedi: Magda Barišić, Lucija Čapalija, Vanja Perković, Ivana Prezzi, Antonija Slavica i ravnateljica Mirela Maričić

U korelaciji strukovnih predmeta i općeobrazovnog predmeta Geografija, učenici svih razreda Komercijalno-trgovačke škole Split dobili su zadatak vezan uz komunikaciju.
Učenici prvih razreda skicirali su strip dodijeljene etape povijesnog razvoja poslovnih komunikacija. Članovi u timu su trebali:

pročitati dobivenu etapu povijesnog razvoja poslovnih komunikacija prije izrade stripa svaki član tima je  trebao zapisati na papir najmanje 3 ideje o koncepciji stripa potom su papire izmijenili jedni s drugima te odabirali najbolju ideju tekonačnu koncepciju stripa skicirali su strip na primjeru dogovorene koncepcije uz korištenje dobivenih sličica


 

Cilj je uvesti suvremenu informacijsko-komunikacijsku tehnologiju (IKT) u procese učenja i poučavanja u srednjim školama pa su učenici drugih i trećih razreda dobili  složenije zadatke te su u sklopu Geografije izradili putopis u ArcGis alatima. Pri tome su ostvarili ishode međupredmetnih tema IKT-a:

(ikt A.4.1.) učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju (ikt C.4.1.) učenik samostalno provodi složeno istraživanje radi rješenja problema u digitalnome okružju (ikt D.4.1.) učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti

Maturanti su uporabom StoryMaps alata povezali kulturnu baštinu našeg kraja sa kulturnom baštinom iz drugih krajeva svijeta. Kulturne razlike obogaćuju. Na ovaj način učenik ostvaruje  ishode međupredmetne teme  osobnog i socijalnog razvoja (osr C.5.4.):

-analizira vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet

-analizira i kritički se odnosi prema iskustvima svoje i drugih kulturnih zajednica

-živi u skladu s vrijednostima i kulturom svoje zajednice poštujući kulturni identitet drugih

Svi su se učenici učili kako učiti i ostvarili ishode primjena strategija učenja i upravljanja informacijama kao što su:

(uku A.4/5.1.) 1.Upravljanje informacijama

učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema

(uku A.4/5.2. ) 2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema

učenik se koristi različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjuje u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja

(uku A.4/5.3.) 3. Kreativno mišljenje

učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja


Trgovačka škola Split