2024-01-24 09:34:41 NOĆ MUZEJA - 2. Faza školskog projekta Prošlost u budućnosti: Tradicija koja inspirira U sklopu druge faze našeg školskog projekta „Prošlost u budućnosti: Tradicija koja inspirira“ s učenicima posjećujemo Noć muzeja. Tema devetnaeste Noći muzeja je – MUZEJI I NOVA PUBLIKA, odgovarajuća je u vremenu traženja novih generacija za inovativnim i kreativnim muzejskim sadržajima, u kojima će i sami sudjelovati i temama koje će angažirano odgovoriti na sve zahtjevnije izazove novih generacija i vremena u kojem živimo. Osvrnimo se na kratak pregled razvoja marketinga. Krajem 19. i početkom 20.st. , s obzirom na visoku razinu potražnje, proizvođači su bili fokusirani na količinu proizvedene robe, a ne na njezinu kvalitetu. Nakon postizanja velike količinske produktivnosti, proizvođači su počeli obraćati više pozornosti na kvalitetu svojih proizvoda i prilagođavati asortiman proizvoda prema popularnosti. U razdoblju od 1930. do 1960. godine, zbog smanjenja potražnje, počela je prevladavati ponuda. Zahvaljujući tome, počeo se razvijati marketing, modelirajući ponašanje kupca na prodajnom tržištu. Živimo u doba digitalnog marketinga, interneta i umjetne inteligencije. Našim je učenicima nezamislivo da prije sto godina nisu imali pristup svim tim alatima koji današnjim proizvođačima i trgovcima omogućuju lakši i brži pristup kupcu. Stoljeće prije, proizvođači su tek smišljali na koji način prezentirati proizvod i kako privući prvog kupca. Prva polovica 20.st. bilo je vrijeme procvata umjetnosti, pojave velikih imena poput Claude Moneta, Pabla Picassa, Jackson Pollocka, Georgia O'Keeffea, Marcela Duchampa, Fride Kahlo, Andyija Warhola i mnogih drugih. Neki od njih sudjelovali su sa svojim umjetninama u promociji određenih proizvoda. Slične trendove tada pratimo i u Hrvatskoj.
Noć muzeja provest ćemo sa našim učenicima u Galeriji umjetnina. Njihov je zadatak da se inspiriraju umjetninama 20.st. naših umjetnika i osmisle reklamu za proizvod svoje fiktivne tvrtke koristeći upravo umjetninu koju su prepoznali u galeriji. U ovoj fazi našeg projekta, osim što ostvaruju ishode nastavnih sadržaja struke, učenici ostvaruju ishode međupredmetnih tema koji su važni za osobni i socijalni razvoj svakog pojedinca u društvu. Kulturne razlike obogaćuju i pružaju učeniku ostvarenje sljedećih ishoda: analizira vrijednosti svog kulturnog naslijeđa u odnosu na multikulturalni svijet analizira i kritički se odnosi prema iskustvima svoje i drugih kulturnih zajednica živi u skladu s vrijednostima i kulturom svoje zajednice poštujući kulturni identitet drugihUčenici također ostvaruju ishode i MPT Poduzetništvo: pod B.5.1. Razvija poduzetničku ideju od koncepta do realizacije. pod B.5.2. Planira i upravlja aktivnostima. pod B.5.3. Prepoznaje važnost odgovornoga poduzetništva za rast i razvoj pojedinca i zajednice.Najbolji radovi naših učenika bit će objavljeni na stranicama škole kao zasebna vijest.
Nositeljice projekta: Magda Barišić, Ivana Prezzi, Lucija Čapalija, Vanja Perković i ravnateljica Mirela Maričić |
Trgovačka škola Split |