2024-02-10 21:29:11 UMJETNOST U MARKETINGU Školski projekt kao primjer dobre prakse inovativnih metoda poučavanja Inspirirane popularnom BBC-ijevom dokumentarnom serijom Fake or Fortune, odlučile smo da školski projekt Prošlost u budučnosti: Tradicija koja inspirira završi oglašavanjem fiktivnih tvrtki naših učenika. „Keep advertising and advertising will keep you!“ Tommy Dewar Isječak iz dokumentarca pogledajte ovdje: https://www.youtubetrimmer.com/view/?v=jt3UvOOGuY8&start=2597&end=2757&loop=0
Naime, u dokumentarcu se spominje Tommy Dewar, osnivač poznatog branda Dewar's Whiskey. Tommy Dewar bio je uspješan prodavač s okom za neobične marketinške tehnike. Godine 1891., davno prije društvenih mreža, telefona ili komercijalnih marketinških kompanija, transformirao je škotski viski u jedan od prvih svjetskih brendova. Početkom 1900-ih izrekao je: „Keep advertising and advertising will keep you!“ Izjava je to koja vrijedi i danas. Dewar je bio istinski pionir oglašavanja. Uvijek je razmišljao o novim idejama. Pionirske marketinške inicijative ogledale su se i kroz oglašavanje putem umjetnina poznatih likovnih umjetnika toga doba. Najpoznatiji je možda The Monarch of the Glen, Sir Edwin Landseer, viktorijanska umjetnost, korišten upravo u marketinške svrhe oglašavanja tog poznatog škotskog pića. The Monarch of the Glen Na isti način, naši su se maturanti inspirirali umjetninama naših i stranih poznatih umjetnika i izradili čitavu knjigu Umjetnosti u marketingu. Uživajte u njihovim radovima: https://read.bookcreator.com/BuosStQvxebbappAPGtYsYevFWA2/0uXX9vtFQQG-CieOyFT-ag Umjetnost u marketingu Click to read this book, made with Book Creator read.bookcreator.com Nositeljice projekta abecednim redom kako slijedi: Magda Barišić, Lucija Čapalija, Vanja Perković, Ivana Prezzi i ravnateljica Mirela Maričić
|
Trgovačka škola Split |