2024-03-07 20:40:53 Marketinške aktivnosti Uoči nadolazeće turističke sezone, objavljujemo digitalne sadržaje nastavnog predmeta Marketing za minimalno 10 nastavnih sati. Izradila: Magda Barišić U prilogu je serija prezentacija koje istražuju različite aspekte marketinških aktivnosti u promociji tradicionalnih jela i vinskih sorti Dalmacije.
Teme poput brendiranja, ekološke proizvodnje i gastro destinacija, otkrivaju kako lokalna kultura i tradicija oblikuju gastronomsku ponudu. Svaka prezentacija donosi korisne ishode, praktične primjere, kviz i radionicu, pružajući uvid u strategije promocije gastronomskih proizvoda.
Međupredmetne teme: UPORABA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE ikt D.5.1. Učenik svrsishodno primjenjuje vrlo različite metode za razvoj kreativnosti kombinirajući stvarno i virtualno okružje. ikt D.5.3. Učenik samostalno ili u suradnji s kolegama predočava, stvara i dijeli nove ideje i uratke s pomoću IKT-a. OSOBNI I SOCIJALNI RAZVOJ osr. A.5.1. Razvija sliku o sebi. osr. A.5.3. Razvija svoje potencijale. osr. B.5.2. Suradnički uči i radi u timu. osr. C.5.4. Analizira vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet. PODUZETNIŠTVO pod A.5.1. Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja. pod B.5.3. Prepoznaje važnost odgovornoga poduzetništva za rast i razvoj pojedinca i zajednice. Izvođenje: Predstavljanje svake teme kroz prezentacije Provođenje kvizova za provjeru znanja nakon svake prezentacije Održavanje radionica za praktičnu primjenu naučenog gradiva Proširivanje znanja: Rasprava o svakoj temi nakon prezentacija i kvizova Dodatne aktivnosti poput istraživanja ili projekata vezanih uz teme Povezivanje s stvarnim primjerima i terenskim posjetima ako je moguće Ovako strukturiran sadržaj omogućit će dublje razumijevanje tema i interaktivno učenje kroz kvizove i radionice. https://wakelet.com/wake/8fRo2oHPyCgcEB738pZwE
|
Trgovačka škola Split |