2024-02-16 12:43:00
IGROM DO ZNANJAPrimjer dobre prakse primjene inovativnih metoda poučavanja
Iako se svaki dan doima danom digitalnog učenja, upravo na današnji dan (15. veljače) slavimo upotrebu digitalne tehnologije u učenju. Digitalna revolucija omogućila je neusporediv pristup informacijama i osnažila ljude da samostalno istražuju, da se samostalno obrazuju i uče. Od upute kako popraviti nešto što nam se pokvarilo pa do stjecanja kompliciranih znanja i vještina, zadnjih godina upravo prvo sežemo za nekim digitalnim materijalom: tekstom na Internetu, videom, online tečajem.
Nedavno je Dan digitalnog učenja postao #DLDay - mrežno slavlje na kojem nastavnici dijele sjajne ideje, nevjerojatne priče i obećavajuće prakse putem društvenih mreža i unutar vlastitih škola i zajednica.
Iako smo uvjerenja da ništa ne może i ne smije u potpunosti zamijeniti „učenje uživo”, moramo priznati da nam je digitalizacija otvorila neke nove horizonte i pogurala našu kreativnost.
Digitalno učenje omogućava kvalitetniju nastavu, pristup interaktivnim materijalima, povratnu informaciju u realnom vremenu i mogućnost učenja neovisno o prostornim i vremenskim ograničenjima.
Igrifikacijom u nastavi učenici Komercijalno-trgovačke škole Split sa svojim mentoricama Ivanom Čotom i Marijom Istenić 15. veljače 2024. obilježili su Dan digitalnog učenja i napravili virtualnu izložbu “Igrom do znanja”.
Digitalne igre pomažu učenju, vježbanju te stjecanju novih vještina te motiviraju učenike da teže k još boljim rezultatima.
Igrifikacijom u nastavi želi se utjecati na aktivnosti i motivaciju učenika kako bi učenje za učenike predstavljalo ugodan proces i potaknulo ih na stjecanje novih znanja.
Virtualna izložba učeničkih radova:
|