2025-02-13 20:06:00

IGRIFIKACIJA U PODUZETNIŠTVU

 

Dijeljenje ljubavi prema učenju, podučavanju i inovacijama

Primjer dobre prakse inovativnih metoda poučavanja

Izradila: Marija Istenić

Dan digitalnog učenja (Digital Learning Day) obilježava se 13. veljače 2025. Inicijativa je potekla od američkog udruženja The Alliance for Excellent Education (All4Ed) 2012. godine i brzo se proširila svijetom.

Dan digitalnog učenja ističe inovativne načine na koje nastavnici i učenici svakodnevno koriste digitalne alate za poboljšanje obrazovanja i poticanje kreativnosti!

 

Dan digitalnog učenja promovira uporabu digitalnih tehnologija u procesu učenja i pruža priliku svim nastavnicima da istaknu svoje primjere izvrsne i inovativne nastavne prakse koja koristi digitalne alate u procesu učenja. Digitalna tehnologija nas povezuje i transformira obrazovanje.

#DLDay  mrežno je slavlje na kojem nastavnici dijele sjajne ideje i priče o uspjehu te putem društvenih mreža i unutar vlastitih škola i zajednica, demonstriraju kako digitalno učenje potiče ljubav prema učenju.

Digitalno učenje omogućava kvalitetniju nastavu, pristup interaktivnim materijalima, povratnu informaciju u realnom vremenu i mogućnost učenja neovisno o prostornim i vremenskim ograničenjima. Sve informacije o Danu digitalnog učenja mogu se pronaći na službenoj stranici https://all4ed.org/digital-learning-day/.

Igrifikacijom u nastavi učenici Komercijalno-trgovačke škole Split s mentoricom Marijom Istenić 13. veljače 2025. obilježili su Dan digitalnog učenja radionicom “Igrifikacija u Poduzetništvu”.

Digitalne igre pomažu učenju, vježbanju te stjecanju novih vještina te motiviraju učenike da teže k još boljim rezultatima.

Igrifikacijom u nastavi želi se utjecati na aktivnosti i motivaciju učenika kako bi učenje za učenike predstavljalo ugodan proces i potaknulo ih na stjecanje novih znanja.

Aktivnosti učenika, ishodi učenja, međupredmetne teme i radovi učenika na Padletu:

 

 

Trgovačka škola Split