2025-02-13 20:06:00 IGRIFIKACIJA U PODUZETNIŠTVU
Dijeljenje ljubavi prema učenju, podučavanju i inovacijama Primjer dobre prakse inovativnih metoda poučavanja Izradila: Marija Istenić Dan digitalnog učenja (Digital Learning Day) obilježava se 13. veljače 2025. Inicijativa je potekla od američkog udruženja The Alliance for Excellent Education (All4Ed) 2012. godine i brzo se proširila svijetom. Dan digitalnog učenja ističe inovativne načine na koje nastavnici i učenici svakodnevno koriste digitalne alate za poboljšanje obrazovanja i poticanje kreativnosti!
Dan digitalnog učenja promovira uporabu digitalnih tehnologija u procesu učenja i pruža priliku svim nastavnicima da istaknu svoje primjere izvrsne i inovativne nastavne prakse koja koristi digitalne alate u procesu učenja. Digitalna tehnologija nas povezuje i transformira obrazovanje. #DLDay mrežno je slavlje na kojem nastavnici dijele sjajne ideje i priče o uspjehu te putem društvenih mreža i unutar vlastitih škola i zajednica, demonstriraju kako digitalno učenje potiče ljubav prema učenju. Digitalno učenje omogućava kvalitetniju nastavu, pristup interaktivnim materijalima, povratnu informaciju u realnom vremenu i mogućnost učenja neovisno o prostornim i vremenskim ograničenjima. Sve informacije o Danu digitalnog učenja mogu se pronaći na službenoj stranici https://all4ed.org/digital-learning-day/. Igrifikacijom u nastavi učenici Komercijalno-trgovačke škole Split s mentoricom Marijom Istenić 13. veljače 2025. obilježili su Dan digitalnog učenja radionicom “Igrifikacija u Poduzetništvu”. Digitalne igre pomažu učenju, vježbanju te stjecanju novih vještina te motiviraju učenike da teže k još boljim rezultatima. Igrifikacijom u nastavi želi se utjecati na aktivnosti i motivaciju učenika kako bi učenje za učenike predstavljalo ugodan proces i potaknulo ih na stjecanje novih znanja. Aktivnosti učenika, ishodi učenja, međupredmetne teme i radovi učenika na Padletu:
|
Trgovačka škola Split |