2022-06-01 11:45:28

eTwinning projekt THE BEST DEAL EVER...MARKETING A PRODUCT!

U projektu su sudjelovali učenici 1. razreda, smjer komercijalist s mentoricom Magdom Barišić i  škole iz Njemačke i Španjolske koje stječu strukovno obrazovanje iz područja poslovanja, marketinga, trgovine i poduzetništva.
 Kroz sve projektne aktivnosti postignuta je odlična komunikacija među učenicima i nastavnicima, a ostvarena je i međupredmetna suradnja u školi sa profesorima engleskog jezika Tonijem Jerkovićem i Vinom Bezić.
Tijekom trajanja projekta poticalo se stvaralaštvo i kreativnost učenika.  Osim što su se upoznali s izradom videozapisa kod predstavljanja proizvoda, istraživali su kako najbolje promovirati kulturnu baštinu grada Splita.  Učenici su vježbali svoje marketinške i prodajne vještine na engleskom jeziku.  Uvidjeli su da se i učenici u drugim zemljama ponekad muče s engleskim pa su se i oni „oslobodili“ u govoru i pisanju.  

Učenjem putem projekta potaknuli smo učenike na aktivno sudjelovanje, održali njihove kognitivne i socijalne aktivnosti na visokoj razini, kao i uporabu IKT-a. Cilj je bio promovirati povijesnu jezgru grada Splita s Dioklecijanovom palačom, motivirati učenike za samoinicijativu i kreativnost, graditi njihovo samopouzdanje te proširiti znanje o kulturi i načinu života drugih učenika u Europi.  Također, motivirati učenike da uče strane jezike, sudjeluju u timskom radu, razvijaju toleranciju prema drugima te jačaju svijest o pripadnosti europskom kulturnom krugu.  

Projektne aktivnosti:

Izrada prodajnih videa po grupama učenika Narudžba robe Potvrđivanje narudžbi Slanje paketa Evaluacija projekta od strane nastavnika i učenika.

Na satu smo se fokusirali kako kupcima predstaviti proizvod. U grupama od 3-4, učenici su pripremili kratki video prodaje svog proizvoda.  Ovdje možete vidjeti njihove uratke:

 

Marketing a productClick to read this book, made with Book Creatorhttps://read.bookcreator.com

Trgovačka škola Split