2022-07-01 12:54:41

100 GODINA SPLITSKOG PODUZETNIŠTVA, TRGOVINE I ZANATSTVA

U pripremi je školski projekt za sljedeću šk. god. 2022./2023. u korelaciji predmeta struke i općeobrazovnog predmeta Povijest. Nositeljice projekta su profesorice naše škole:  Magda Barišić, Kristina Stipica, Ivana Prezzi, Vanja Perković i ravnateljica Mirela Maričić. Planira se izvanučionička nastava: Stručni razgled Dioklecijanove palače (listopad 2022.) te posjet Noći muzeja (siječanj 2023.) i sl.

Projektna nastava u korelaciji predmeta omogućava nam ostvarivanje zadanih ishoda nastavnih predmeta i međupredmetnih tema.

U okviru svih aktivnosti:

 −            pratiti stručni razgled kroz Dioklecijanovu palaču te uočiti postojeću ponudu u palači

−             posjetiti Galeriju umjetnina i/ili neki muzej u sklopu Noći muzeja

−             istražiti što građani/turisti smatraju da nedostaje u turističkoj ponudi grada (anketni listić)

−             olujom ideja odabrati ponudu vlastite trgovačke ili uslužne djelatnosti

−             video isječcima zabilježiti doživljene prostore

−             osmisliti i pripremiti videa po timovima (movie maker) koji će prikazati kulturnu baštinu grada

−             prepoznati važnost i društvenu odgovornost očuvanja stambene i urbanističke baštine te skulpture u javnom prostoru te iste uklopiti u vlastitu ponudu

−             razvijati opću kulturu aktivnog slušanja, govorenja i pisanja

−             razvijati kreativnost, maštu, radoznalost, međusobnu komunikaciju, suradnju i odgovornost

−             primijeniti stečena znanja kako bi po timovima osmislili vlastitu turističku ponudu te je izložiti kroz ppt prezentaciju

Način praćenja i provjera ishoda

Vrednovanje za učenje:

- praćenje rada i napretka timova, praćenjem njihova rada u online okruženju

- e-portfolio

Vrednovanje kao učenje:

- vršnjačko vrednovanje rezultata rada timova

- samovrednovanje

Vrednovanje naučenog:

- vrednovanje audio, video i/ili ppt prezentacija našeg grada i turističke ponude svakog pojedinog tima

Ostvareni ishodi međupredmetnih tema:

GRAĐANSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE

C.5.3. Promiče kvalitetu života u zajednici.

(Objašnjava društvenu isključenost.)

(Reagira na društvenu isključenost i nasilno ponašanje.)

OSOBNI I SOCIJALNI RAZVOJ

A 5.1. Razvija sliku o sebi.

A.5.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.

A.5.3. Razvija svoje potencijale.

B.5.1. Uviđa posljedice svojih i tuđih stavova/postupaka/izbora.

B.5.2. Suradnički uči i radi u timu.  

B.5.3. Preuzima odgovornost za svoje ponašanje.  

C.5.3. Ponaša se društveno odgovorno.

ODRŽIVI RAZVOJ

A.5.1. Kritički promišlja o povezanosti vlastitog načina života s utjecajem na okoliš i ljude.

B.5.1. Kritički promišlja o utjecaju našeg djelovanja na Zemlju i čovječanstvo.

B.5.2. Osmišljava i koristi se inovativnim i kreativnim oblicima djelovanja s ciljem održivosti.

UPORABA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE

A.4.1. Učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju.

A.4.2. Učenik se koristi društvenim mrežama i mrežnim programima uz upravljanje različitim postavkama funkcionalnosti.

C.4.2. Učenik samostalno provodi složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju.

C.4.4. Učenik samostalno i odgovorno upravlja prikupljenim informacijama.

D.4.1. Učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti.

UČITI KAKO UČITI

Upravljanje informacijama

A.4/5.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.

Kreativno mišljenje

A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja.

Kritičko mišljenje

A.4/5.4. Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje.

Samovrednovanje/samoprocjena

B.4/5.4. Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje.

Emocije

C.4/5.4. Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju.

Suradnja s drugima

D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.

ZDRAVLJE

B.4.1.A Odabire primjerene odnose i komunikaciju.   

B.4.1.B Razvija tolerantan odnos prema drugima.   

B.5.1.B Odabire ponašanje sukladno pravilima i normama zajednice.

Magda Barišić i Ivana Prezzi


Trgovačka škola Split