2022-09-27 09:24:26

16. TJEDAN CJELOŽIVOTNOG UČENJA U KOMERCIJALNO-TRGOVAČKOJ ŠKOLI SPLIT

Tjedan cjeloživotnog učenja posvetili smo implementaciji digitalnog marketinga u strukovne predmete komercijalnog usmjerenja. Kroz nekoliko sati otvorenih za javnost nekolicini profesora ekonomskog usmjerenja Splitsko-dalmatinske županije dana 26. rujna 2022. u prostorijama Komercijalno-trgovačke škole Split približili smo povezanost marketinga i digitalne tehnologije te koliko je to važno za naše učenike i njihovo buduće poslovanje. Detalji održane radionice dostupni su na http://www.cjelozivotno-ucenje.hr/digitalni-marketing-u-strukovnim-predmetima-komercijalnog-usmjerenja-radionice-otvorene-za-javnost/

Na nama nastavnicima je da prenosimo znanje i da ga svaki dan unapređujemo novim tehnologijama kako bismo išli u korak s vremenom!

Vaše organizatorice: Magda Barišić, Mirela Maričić, Vanja Perković i Ivana Prezzi

 

Istraživanje konkurencije putem digitalnog marketinga može dati jasnu sliku potencijalnog tržišta. Digitalni marketing podrazumijeva istraživanje pomoću analitičkih alata kao što je Google Market Finder, koji radi na principu pretraživanja ključnih riječi, potražnje za određenim proizvodom. Na taj način označavaju se geografska područja koja su bogata pretragama po ključnim riječima. Bingov alat za istraživanje ključnih riječi pomaže nam da saznamo sve o konkurenciji na određenom geografskom području, a alat za web analizu pruža uvid u klijente na različitim geografskim lokacijama koji su posjetili našu web stranicu. Učenici su svjesni da se uz pomoć digitalnih alata lako stvara globalna baza kupaca određenog proizvoda. U okviru nastavnog predmeta Marketing učenici također uče da prilagođavanje e-trgovine međunarodnom tržištu uključuje ne samo prijevode na strane jezike, već i tzv. lokalizaciju. Lokalizacija se odnosi na "lokalni osjećaj", prilagođavanje potrebama lokalnih klijenata, lokalno oglašavanje.


Trgovačka škola Split