preskoči na sadržaj

Komercijalno-trgovačka škola Split

 > Naslovnica
Vijesti

KULTURNA BAŠTINA U BUDUĆIM POSLOVNIM PROJEKTIMA

Autor: Vanja Perković, 16. 4. 2021.

U sklopu školskog projekta KULTURNA BAŠTINA U BUDUĆIM POSLOVNIM PROJEKTIMA započetog početkom ove školske godine  obilježili smo  Dan svjetske baštine (World Heritage Day - 18. travnja)  Ovogodišnja tema dana Svjetske baštine je „Kompleksna prošlost: različite budućnosti.“

Ova tema implementirana je u eTwinning projekte 365 DAYS OF THE YEAR & START UP WITH HERITAGE

Pogledajte kako su učenici  osmislili i pripremili virtualnu turu kroz Dioklecijanovu palaču: 

https://youtu.be/Y-zbxx9qUUo

https://youtu.be/kqQG69dt8es

https://youtu.be/xKfO6lBundI

UŽIVAJTE!

Nositeljice: profesorice  Magda Barišić, Ivana Čota, Marija Istenić, Mirela Maričić, Vanja Perković i Ivana Prezzi 

 Dan svjetske baštine (World Heritage Day) obilježava se 18. travnja svake godine.  Ovogodišnja tema dana Svjetske baštine je „Kompleksna prošlost: različite budućnosti.“ Svrha proslave ovog datuma je potaknuti mlađe naraštaje da prenose svoje nasljeđe i čuvaju našu kulturu. U sklopu školskog projekta KULTURNA BAŠTINA U BUDUĆIM POSLOVNIM PROJEKTIMA obilježili smo i ovaj dan u našoj školi.
Epidemiološki uvjeti uputili su nas na posve drugačiju, digitalnu Noć Muzeja kojoj su se naši učenici pridružili u virtualnom razgledavanju muzeja.   Na isti način, putem web-a, učenici trećih i četvrtih razreda su analizirali ponudu i potražnju turističkih proizvoda i usluga tvrtki koje posluju u samom centru grada, u zidinama Dioklecijanove palače. Nemogućnost poslovanja unutar samih zidina te smanjena potražnja za turističkim proizvodima i uslugama potakla je naše učenike da prepoznaju važnost kulturno povijesne baštine grada i da osmislile nove načine promoviranja proizvoda i usluga. U sklopu školskog kurikuluma i kurikuluma nastavnog predmeta Strukovne vježbe, implementirana u eTwinning projekte 365 DAYS OF THE YEAR & START UP WITH HERITAGE, obrađena je tema prodaje putem web-a kao neizostavnog i najučestalijeg oblika prodaje danas. Obrađene su međupredmetne teme u sklopu  marketinških aktivnosti vježbeničkih tvrtki čemu svjedoče uratci  naših učenika. 




KonTaŠ?

Sva postiguća naših učenika i naše škole dijelimo kroz publicističke vrste preko našeg novog portala

KonTaŠ?

https://kontash.com/

                
ali i preko društvenih mreža:

  

 

 

ERASMUS+

 

 

 

PROJEKT MOBILNOSTI
„TREASURE THE EXPERIENCE”
Dublin, Irska, 29.siječnja 2023. – 11.veljače 2023.
https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/splitski-maturanti-radili-u-irskoj--10635521
 
Erasmus + projekt
Poziv učenicima 
Obavijest o selekcijskom intervjuu 
Odabir sudionika
Spremni za polazak
We`re back
 

 

 

na stranici www.studij.hr možete pronaći detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina. Na stranici su objavljeni i statistički podatci za sva visoka učilišta kojima se stječe uvid u broj prijavljenih i broj ostvarenih prava na upis za prethodne akademske godine.

UPISI

PROJEKTI

Save, be happy! šk.god.2022./2023.

 

Projekt Come, See, Learn... dobio je europsku oznaku kvalitete 

 

PODUZETNIŠTVO

Izložba “Poduzetničke boje”

Split, KTŠS, 11. travnja 2019.

Marketing za male i srednje poduzetnike

Video kao rezultat projekta Postani/ostani poduzetnik (POP)

 

CARNET

ZNAŠ LI SE ZAŠTITITI NA INTERNETU ?

Korisni linkovi
EU projekti

 

CMS za škole logo
Komercijalno-trgovačka škola Split / A. G. Matoša 60, HR-21000 Split / ss-kom-trg-st.skole.hr / ured@ss-kom-trg-st.skole.hr
preskoči na navigaciju